פרץ מחסום משטרתי, ונעצר בתום מרדף | צפו

נתי קאליש No Comments on פרץ מחסום משטרתי, ונעצר בתום מרדף | צפו

לפנות בוקר עצרה המשטרה בבאר יעקב, גנב רכב בתום מרדף ולאחר שפרץ מחסום משטרתי | בית המשפט האריך את מעצרו בשבוע ימים | האזינו לדיווחים מתוך הקשר המשטרתי עד למעצרו

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שוטרי תחנת ראשון לציון פרסו לפנות בוקר סמוך לשעה 04:00, מחסום ייזום עם קבלת דיווח בדבר רכב גנוב הנע בראשון לציון בתוך העיר. בתוך כך, נהג הרכב הגיע במהירות ופרץ את המחסום המשטרתי באזור, תוך ניגוח ניידת שהוצבה במקום, כאשר השוטרים ביצעו ירי לעבר הרכב והמשיכו במרדף, כאמוּר עד למעצרו באזור באר יעקב.

כאמור, החשוד תושב השטחים בשנות העשרים לחייו נעצר ונכלא, המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו של החשוד בבית משפט השלום בראשון לציון אשר האריך את מעצרו עד לתאריך 27.7.22.

video
play-sharp-fill

בית המשפט התייחס בהחלטתו לחומרת העבירה וציין ״כי מדובר באירוע חמור ביותר במסגרתו נתקלה המשטרה פעם נוספת בסיטואציה בה גנבי רכב בורחים מהמשטרה תוך סיכון חיי השוטרים ועוברי דרך אחרים באופן שאילץ השוטרים לירות ברכב לאחר שחשו סכנת חיים, אין זו פעם ראשונה בזמן האחרון שאירועים מסוג זה מתרחשים, רק בחודש האחרון התרחשו מס ארועים כאלה, רק בחודש בשבועות האחרונים מצאו את מותם שני שוטרים במצבים דומים״.

כזכור, רק בתחילת השבוע נהרג השוטר ברק משולם ז"ל לאחר שגנב רכב פלסטיני פרץ את המחסום בו הוא עמד, ולפני כחודש גם מתנדב המשטרה עמיחי כרמלי ז"ל מצא את מותו לאחר שחמישה תושבי הפזורה הבדואית פרצו מחסום משטרה בו נכח.



0 תגובות