פעילות "נחלה": המשטרה חסמה והח"כים נזעקו לשטח

חדשות קול חי No Comments on פעילות "נחלה": המשטרה חסמה והח"כים נזעקו לשטח

המשטרה מוסרת כי בעקבות פעילות של כוחות הביטחון, קיימים עומסי תנועה בכביש 5 ממערב למזרח בקטע הדרך הסמוך למחסום חוצה שומרון |לאחר שהתברר כי במסגרת החסימות נותקו המתיישבים ממים ניצלו ח"כי "הציונות הדתית" חסינותם הפרלמנטרית כדי להעביר מזון וסיוע לאנשי תנועת נחלה שעלו להקים שלשה מאחזים חדשים ביו"ש

צילום: יונתן סינדל\פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר עלה לקרקע באזור ברקן ביוזמת תנועת נחלה המקימה יישובים בבנימין, בשומרון וביהודה, יחד עם אלפי משפחות ואנשים מרחבי הארץ שהגיעו לחזק את ההתיישבות ולתמוך בבניית היישובים. במהלך עלייתו לקרקע, נחשף ח"כ בן גביר למצוקת אנשי תנועת נחלה, מהם נמנע לקבל מים ואוכל.

בן גביר החליט לנצל את חסינותו הפרלמנטרית, והעמיס ברכבו בקבוקי מים ואוכל, כדי להעביר לאנשי תנועת נחלה ומסר: "מנצל את חסינותי הפרלמנטרית, כדי להעמיס בקבוקי מים לנוער הנפלא שלנו שבונה ומיישב את הארץ. תפקידו של ח"כ הוא לדאוג לצרכים ההומניטריים של האוכלוסייה".

לדברי בן גביר: "זכות להשתתף בחיזוק ההתיישבות. המעשים שנחלה עושים הם מעשים אמיצים, כמו של החלוצים בקום המדינה. הניסיון של אנשי השמאל הקיצוני יאיר לפיד ובני גנץ להקים מדינה פלסטינית בפועל ולמנוע את הקמת היישובים על ידי תנועת נחלה הוא נסיון לפגוע בהתיישבות היהודית בארץ ישראל. בני גנץ חברו האהוב של הטרוריסט אבו מאזן, עובד איתו יד ביד ומקדם בפועל מדינה פלסטינית, גנץ מייצג את האינטרסים של הפלסטינים במקום לייצג את האינטרסים של מדינת ישראל".

גם יו״ר הציונות הדתית ח״כ בצלאל סמוטריץ׳ התייחס לעליית הפעילים לקרקע והגיב: ״אלפי מבנים בלתי חוקיים של ערבים בכל רגע נתון ואפס מעש כדי למנוע מצד גנץ ומערכת הביטחון. התיישבות יהודית חדשה וחצי מערכת הביטחון על הרגליים כדי למנוע. מדיניות הספר הלבן של גנץ לפיד ושקד. הסירו ידיכם מההתיישבות!״

מנגד, השר לביטחון הפנים עמר בר-לב אמר: "הכוונה של קבוצת פורעי חוק להקים מאחזים בלתי חוקיים בשטחי יהודה ושומרון, פוגעת ביכולת של משטרת ישראל וצה"ל לבצע את משימות הביטחון השוטף ולהגן על ביטחונם של אזרחי ישראל. אנחנו לא בתקופת חומה ומגדל, ופעולות עברייניות שכאלו ייענו באופן נחרץ על ידי כוחות הביטחון".

גם חברת הכנסת מיכל רוזין ממרצ התייחסה למאחזים החדשים, ותיעדה עצמה עם פעילי שמאל בדרכם לשטח וכתבה: "יוצאים לדרך, לא ניתן לפושעי המאחזים להוציא לפועל את התוכנית העבריינית".

מהמשטרה נמסר: "בעקבות פעילות של כוחות הביטחון, קיימים עומסי תנועה בכביש 5 ממערב למזרח בקטע הדרך הסמוך למחסום חוצה שומרון. ציבור הנהגים מתבקש לנהוג בזהירות ולהישמע להוראות השוטרים"

בתנועת "נחלה" שמובילה את עליית הפעילים למאחזים החדשים אומרים שכמאתיים איש עלו לנקודת התיישבות "יחיש ציון" במזרח בנימין סמוך ליישוב פסגות.

את הידיעה העבירו איתי גדסי, בנצי לייזרוביץ' ושלמה ריזל.



0 תגובות