שמעון ריקלין: "הבחירות הן על דמותה של מדינת ישראל"

    אסתי פלד No Comments on שמעון ריקלין: "הבחירות הן על דמותה של מדינת ישראל"

    העיתונאי שמעון ריקלין ב"מהדורה המרכזית": "גפני זה שהביא את התקווה לגדעון סער, הוא גרם לסער להגיד לגנץ: תמתין גפני איתנו. גם גנץ וגם סער אומרים: אם לא יהיה 61, גפני איתנו. לא מובן מה עובר על גפני. אם זה היה רק חתונה מילא, הבעיה היא שגפני רוקד גם לא בחתונה"

    צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    העיתונאי ואיש הימין שמעון ריקלין, שוחח הערב (שני) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית וקרא לגוש הימין לשנות את הקו על מנת לנצח בבחירות. "הימין לדעתי עושה טעות כשהוא חושב שהבחירות הן שוב על ביבי או לא ביבי. אם יכוונו לשם אנחנו נפסיד את הבחירות".

    לדבריו "הבחירות הן על דמותה של מדינת ישראל. אם היא תהיה יהודית או נוצרית. החיבוק של לפיד למקרון – זו תמונה מדהימה שמראה מה עובר בנפש של רבים מהחברה הישראלית ולמה הם משתוקקים – הם רוצים להשאיר את היהדות בבית. הם רוצים לעשות את מדינת ישראל ככל העמים. אם לא נשמור על הבידול שלנו – אנחנו נשכח את המהות שלנו".

    עוד אמר ריקלין: "נתניהו מסמל את המאבק באפליה נגד החרדים, המתנחלים והימין. זה חשוב מאוד אבל זה הקומה הראשונה. אנשים לא יצאו לקלפי כי הם מחפשים בשורה. גם סער וגנץ מדברים על אחדות – שזו בשורה שמדברת לכולם. מה הבשורה של הימין? אנחנו צריכים להציע משהו מעבר לרק ביבי".

    ריקלין תקף את יו"ר יהדות התורה: "גפני זה שהביא את התקווה לגדעון סער, הוא גרם לסער להגיד לגנץ: תמתין גפני איתנו. גם גנץ וגם סער אומרים: אם לא יהיה 61, גפני איתנו. לא מובן מה עובר על גפני. אם זה היה רק חתונה מילא, הבעיה היא שגפני רוקד גם לא בחתונה".



    0 תגובות