בן גביר קורא לאיחוד גדול בציונות הדתית: "נבדוק מה הכמות היחסית של כל מפלגה"

אסתי פלד No Comments on בן גביר קורא לאיחוד גדול בציונות הדתית: "נבדוק מה הכמות היחסית של כל מפלגה"

יו"ר עוצמה יהודית מפציר בסמוטריץ' שלא לשבת על הגדר וקורא לכל מפלגות הציונות הדתית להתאחד לרשימה אחת: "נכון יהיה לעשות מחקר גדול, לראות מה הכמות היחסית של כל אחד. אני בעד לבדוק גם את נעם והבית היהודי, לשלב אותם וכך להרכיב רשימה"

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חה"כ איתמר בן גביר (עוצמה יהודית), קורא ליו"ר הציונות הדתית סמוטריץ' לשבת למשא ומתן ולפעול לאיחוד בין המפלגות, כמה שיותר מהר. "אני רואה את החיבורים בשמאל ומסתכל בעיניים כלות. לא מגיע לציבור שנעשה את זה רק ברגע האחרון. אנחנו צריכים אחדות עכשיו", אמר בן גביר הערב (שני) בריאיון לאבי מימרן במהדורה המרכזית.

"עדיין לא ישבתי עם סמוטריץ'", הוסיף בן גביר. "הייתה לנו שנה מצוינת שבה עבדנו בהרמוניה. לא סתם אנחנו רואים סקרים של 10-12 מנדטים למפלגה. אני חושב שאנחנו יכולים להביא גם 15. אנחנו יכולים להביא לא מעט אנשים שלא הלכו להצביע בפעם הקודמת ובשביל זה צריך לעבוד קשה וההתחלה זה ליצור אחדות. כל דקה שאין אחדות אנחנו מאבדים קולות".

לדבריו "נכון יהיה לעשות מחקר גדול, לראות מה הכמות היחסית של כל אחד. אני בעד לבדוק גם את נעם והבית היהודי, לשלב אותם וכך להרכיב רשימה".

הוא התייחס לכך שישנם מצביעי ימין שנרתעים ממנו: "כשאתה הולך לאותם 5 מנדטים ושואל אותם אם הם מעדיפים את בן גביר או טיבי ועודה – הם אומרים מפורש שמעדיפים אותי וזה מגובה בסקרים. ממשלה איתי ועם עוצמה זו ממשלה שבה השמאל לא יהיה. יותר מידי שנים היינו בממשלות עם חצי או רבע שמאל".

עוד אמר בן גביר בריאיון: "סוף סוף נדאג לזהות היהודית של המדינה, לביטחון האישי. אנשים מפוחדים. זו הזדמנות נפלאה לממשלת ימין שתדאג לשכבות החלשות ותטפל ביוקר המחיה".



0 תגובות