טרגדיה באלעד: בת חצי שנה נפטרה לאחר שנשכחה ברכב

    בנצי לייזרוביץ No Comments on טרגדיה באלעד: בת חצי שנה נפטרה לאחר שנשכחה ברכב

    תינוקת ששהתה זמן ממושך ברכב סגור ברחוב רש"י בעיר אלעד פונתה לבית החולים שניידר במצב קשה, שם למרבה הצער הרופאים נאלצו לקבוע את מותה

    צילום: דוברות מד"א
    10:53
    26.04.24
    הרב אהרן לוי No Comments on ההבטחה השניה מתגשמת מול עינינו \\ הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשעה 12:13 התקבל דיווח במוקד החירום על תינוקת ששהתה זמן ממושך ברכב סגור ברחוב רש"י באלעד. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה בתינוקת כבת חצי שנה.

    חובשי רפואת חירום במד"א יהודה פוריס ויונתן דדון סיפרו: "כשהגענו למקום הייתה המולה גדולה סביב הרכב. הביאו אלינו תינוקת שהייתה מחוסרת הכרה ללא דופק וללא נשימה וחמה מאוד למגע לאחר ששהתה זמן ממושך ברכב סגור. מיד התחלנו לבצע בה פעולות החייאה מתקדמות שככלו עיסויים, הנשמות ומתן תרופות תוך כדי שאנחנו מקררים אותה. הכנסנו אותה לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותה לבית החולים תוך המשך ביצוע פעולות החייאה כשמצבה".

    כאמור, התינוקת לא שרדה ולמרבה הצער בבית החולים הרופאים נאלצו לקבוע את מותה. מבית החולים שניידר נמסר: "תינוקת בת 4 חודשים הועברה למחלקה לרפואה דחופה במרכז שניידר ללא סימני חיים, לאחר שנמצאה ברכב. לצערנו, למרות מאמצי הצוותים הרפואיים, הם נאלצו לקבוע את מותה. אנו משתתפים בצערה של המשפחה".

    בעקבות המקרה, ד"ר מירב מור, רופאה בכירה במחלקה לרפואה דחופה במרכז שניידר לרפואת ילדים, מזכירה להורים לעשות ככל הניתן על מנת להימנע ממצבים אלו וממליצה להורים לאמץ הרגלים שיסייעו למנוע את האסון הבא:

    יש לסכם מראש עם בן הזוג או אדם אחר על הודעה כי הורידו את הילד בגן או הגיעו ליעד המתוכנן. יש להניח במושב ליד התינוק את מכשיר הסלולר או התיק.

     



    0 תגובות