ח"כ קיש: "ברור לכולם בקואליציה שאי אפשר להמשיך ללא תקנות יו"ש"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ קיש: "ברור לכולם בקואליציה שאי אפשר להמשיך ללא תקנות יו"ש"

    ח"כ יואב קיש במהדורה המרכזית: "אנחנו נעשה כל מה שאנחנו יכולים כדי שהממשלה הזו תסיים את דרכה ולמנוע את התקלות הקשות של האנשים האלה שאין להם שום כישרון ומצאו את עצמם במקומות שגדולים עליהם"

    צילום: פלאש 90
    10:53
    26.04.24
    הרב אהרן לוי No Comments on ההבטחה השניה מתגשמת מול עינינו \\ הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ יואב קיש שוחח הערב (חמישי) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית. הוא נשאל על המגעים עם ח"כ ניר אורבך מימינה ואמר "אנחנו עושים כל יום את המקסימום על מנת להפיל את הממשלה, אני מאוד מקווה שבשבוע הבא יהיה עוד צעד משמעותי בכיוון".

    לדברי קיש "ברור לכולם שלא יכול להיות מצב שתקנות יו"ש לא יעברו עד סוף החודש. אם התקנות יפלו שוב, כל הגורמים בממשלה הזו צריכים להבין שהם סיימו את דרכם שם. בטח שר המשפטים ובטח ניר אורבך".

    ביחס לשאלות בעניין שיריון פורשי הקואליציה בליכוד, אמר קיש: "אני לא עוסק בשיריונים. אני מכיר תודה לשיקלי שהיה הראשון בימינה שהוביל את הנאמנות לעקרונות. ההפרשה שלו הייתה פוליטית לחלוטין ואולי היא תבוטל. גם לסילמן יש זכות של בעלי תשובה. אני בהחלט מכיר תודה להם".

    קיש תקף: "הממשלה הזו הובילה את ישראל לסחרחורת כלכלית נוראית. במקום לבלום את האינפלציה היא החריפה אותה בהעלאת מיסים. אנחנו נעשה כל מה שאנחנו יכולים שהיא תסיים את דרכה ולמנוע את התקלות הקשות של האנשים האלה שאין להם שום כישרון ומצאו את עצמם במקומות שגדולים עליהם".



    0 תגובות