ח"כ עמיחי שיקלי: "הניתוק של בנט מהמציאות הולך ומחמיר"

אסתי פלד No Comments on ח"כ עמיחי שיקלי: "הניתוק של בנט מהמציאות הולך ומחמיר"

ח"כ עמיחי שיקלי במהדורה המרכזית: "הממשלה הזו מגויסת במלוא כוחה ומרצה לגחמות הלאומניות של זועבי, טיבי ומנסור עבאס. הממשלה לא מקדמת אג'נדה ציונית; גם אחרי שאורבך שהוא על הקצה שבועיים הוא לא מסוגל לומר דברים ברורים"

צילום: Avshalom Sassoni/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ עמיחי שיקלי שוחח הערב (שני) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית ותקף את ממשלת בנט. "הכנסת פוזרה בלי להעלות אף הצעת חוק. אין קואליציה מתפקדת. אני חושב שהניתוק של בנט מהמציאות הולך ומחמיר. הוא לא מבין הסיטואציה ומסרב להרפות. לא רק שאין לו קואליציה. אין לו סיעה ולשכה ויש פה מדינה לנהל. הוא עוד אומר שיש פה ממשלה מצוינת, אבל זה לא פועל בצורה הזו. קודם כל הלשכה צריכה לתפקד", אומר שיקלי.

הוא המשיך ותקף בחריפות: "הממשלה הזו מגויסת במלוא כוחה ומרצה לגחמות הלאומניות של זועבי, טיבי ומנסור עבאס. הממשלה לא מקדמת אג'נדה ציונית. רק בסוף השבוע האחרון בוצע לינץ' בשוטרים, חיילים נאלצים להכנס לקרב מגע ולא מפעילים נשק בגלל פרדיגמות עקומות של אלוף פיקוד המרכז, רצח של שוטר מתנדב בליל שישי. המציאות קשה מאוד וגם היא גורם שצריך לתת עליו דין וחשבון כראש ממשלה ולא סיסמאות".

שיקלי התייחס למשבר סביב ח"כ אורבך: "אם הוא היה מודיע שהוא חותך ואומר פעם אחת משהו חד וברור אפשר היה לפרגן, אבל גם אחרי שהוא על הקצה שבועיים הוא לא מסוגל לומר דברים ברורים".



0 תגובות