עו"ד משה גלעד על אולמרט: "אסור היה לרא"מ לשעבר להתבטא כך"

אייל ראובן No Comments on עו"ד משה גלעד על אולמרט: "אסור היה לרא"מ לשעבר להתבטא כך"

עוה"ד משה גלעד במהדורת הבוקר, על משפט הדיבה של נתניהו נגד אולמרט: "אסור היה להשתמש בביטוי כזה, בוודאי שלא כלפי רעייתו או בנו ובקונסטלציה שהייתה לו טענה שיש לו מספר אנשי מקצוע שמאששים את דעתו. עוד לא ראינו אף אחד מהם. אסור היה לו לומר את זה גם אם זה היה נכון"

צילום: Nati Shohat/FLASH90
7:43
30.04.24
איתי גדסי No Comments on ניצלנו מחורבן: המסר של מרן הגר"י יוסף וההצעה לישיבות

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שופט בית המשפט המחוזי בדימוס, עוה"ד משה גלעד שוחח עם דוד חכם ויצחק נחשוני במהדורת הבוקר (שני) על משפט הדיבה של ראש הממשלה לשעבר נתניהו נגד ראש הממשלה לשעבר אולמרט שכינה את בני משפחת נתניהו בכינויי גנאי.

"אלה יצרים שמתגברים אצל אנשים ככל שמגיעים גבוה יותר. אני סבור שנכון לתבוע דיבה על ביטוי כזה. השיח הישראלי הדרדר לשפת ביבים וזה צריך להפסק", אומר גלעד.

"לדעתי אחת הסיבות לאפשרות שבית המשפט יפסוק לטובת נתניהו היא שלעיתים הנושא של הוצאת לשון הרע תלוי אישיות, זמן ומקום ולא רק המילים. מילים שהיו מתאימות אולי לירקנים בשוק – אסור שיהיו בין ראשי ממשלה".

לדבריו "אסור היה להשתמש בביטוי כזה, בוודאי שלא כלפי רעייתו או בנו ובקונסטלציה שהייתה לו טענה שיש לו מספר אנשי מקצוע שמאששים את דעתו. עוד לא ראינו אף אחד מהם. אסור היה לו לומר את זה גם אם זה היה נכון. זה בא לקבע דבר שכולנו לא רוצים – את הסטיגמה השלילית על מחלות נפש".



0 תגובות