חה"כ עמיחי שיקלי: "הרקע לפרישה היה אידאולוגי"

    אסתי פלד No Comments on חה"כ עמיחי שיקלי: "הרקע לפרישה היה אידאולוגי"

    חה"כ עמיחי שיקלי ב"מהדורה המרכזית" עם איתי גדסי: "העתירה שלי מחר לביטול הפרשתי מימינה, היא המשך טבעי להליך הוועדה שהתנהלה בצורה חובבנית ובטווח זמן לא סביר וללא לתת מקום לאופוזיציה" | "הרעיון להקים מפלגה חדשה לא נולדה בעקבות תפקידי האישי, וההדחה שלי מימינה"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    17:38
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ עמיחי שיקלי לאיתי גדסי ב"מהדורה המרכזית": "העתירה שלי מחר לביטול הפרשתי מימינה, היא המשך טבעי להליך הוועדה שהיא מעין תהליך משפטי התנהלה בצורה חובבנית ובטווח זמן לא סביר וללא לתת מקום לאופוזיציה. הטענה שלי היא, כי הפרשה מגיעה על רקע כסף ושררה ולא על רקע אידאולוגי. ולי, לא הובטח דבר, לא שיריונים, לא כסף, ולא שרים, הרקע לפרישה היה אידאולוגי.

    "אני חושב שבמצב הנוכחי, אתה רואה את ההתבטאות של החבורה שנשארה שמסרבים להדיח אותה מוועדת הבריאות כי הם רוצים להשאיר אותה קרוב. זה סיבוב פרסה, הם מבינים שצריך למזער נזקים לקראת הבחירות ומי שלא יהיה בשום סצנריו בקואליציה הלאומית באה זה נפתלי בנט".

    "אנחנו צריכים להסביר לציבור את החשיבות של קואליציה שמסתמכת על האופוזיציה. היום מנסור עבאס מדבר בכנס של משרד ממשלתי בערבית, מדבר כמו בעל הבית. הממשלה לא מצליחה להעביר בשום דרך חוקים לאומיים ולו חוק המובן מאליו. יושבת זועבי שונאת ישראל, מנסור עבאס כמה שהוא לא יהיה נחמד השותפים שלו למפלגה מסוכנים לא פחות מחברי המשותפת".

    "גם כשהצבענו בעד חוק האזרחות הוא לאחר שהוא היה רחוק לאין ערוך מהחוק המקורי בגלל הלחצים על הקואליציה, גם חוק ממדים ללימודים שופר בעקבות הלחצים. גם עכשיו, אנחנו לא ניתן יד לפגיעה בתושבי יו"ש, ההיפך הוא הנכון".

    שיקלי סיים את הראיון במפלגה החדשה אותה מדברים שיקים: "הרעיון להקים מפלגה חדשה לא נולדה בעקבות תפקידי האישי, וההדחה שלי מימינה. הרעיון הוא להרחיב את מוטת הימין כמו ש"ימינה" ניסתה לעשות בעבר"



    0 תגובות