שר הביטחון בהודו: נפגש עם ראש הממשלה נרנדרה מודי

שלמה ריזל No Comments on שר הביטחון בהודו: נפגש עם ראש הממשלה נרנדרה מודי

לאחר שטיסתו התעכבה בשל עניינים קואליציוניים, שר הביטחון הגיע להודו והתקבל במשמר כבוד כאורח שר ההגנה ההודי | לאחר מכן נפגש עם ראש הממשלה נרנדרה מודי וסיכמו על הידוק וחיזוק שיתוף הפעולה בין המדינות

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

במסגרת ביקור לציון 30 שנה ליחסים הביטחוניים והדיפלומטיים בין ישראל להודו נפגש שר הביטחון בני גנץ על מקבילו, שר ההגנה ההודי. מוקדם יותר גנץ התקבל במסדר כבוד כאורחו של השר ראג'נאת סינג ודן איתו בחיזוק השת"פ הביטחוני בין המדינות. בנוסף, קיים גנץ פגישה עם ראש המטה לביטחון לאומי של הודו אג'יט דובל.

לאחר מכן זומן השר למשרדו של ראש משלת הודו נרנדרה מודי ובמסגרת פגישתו עם מודי, הדגיש שר הביטחון את ההזדמנות להעמיק את שיתופי הפעולה בין הודו וישראל, תוך חיזוק היציבות בעולם והערכים המשותפים ויצירת מסגרות שיחזקו את הביטחון ואת הכלכלה של שתי המדינות.

צילום: משרד ראש ממשלת הודו

"הודו היא מעצמה תעשייתית, וישראל היא מעצמה טכנולוגית – שיתוף הפעולה בין המדינות יכול להביא לחיזוק משמעותי של יכולתן של המדינות להתמודד עם האתגרים שלפתחן" אמר גנץ למודי שאך לפני כשנתיים הגיע לבקר בישראל להידוק שיתוף הפעולה בין המדינות.

השרים דנו על כוונתם לפתח את הקשרים הביטחוניים בין המדינות, את שיתוף הפעולה הביטחוני, שמשלב את היכולות הטכנולוגיות והניסיון המבצעי של ישראל, ביחד עם יכולות הייצור והידע של הודו. כל זאת כחלק מחזון ראש הממשלה ההודי..



0 תגובות