אקוניס מתריע: "אנחנו מאבדים את מולדתנו ההיסטורית"

אייל ראובן No Comments on אקוניס מתריע: "אנחנו מאבדים את מולדתנו ההיסטורית"

ח"כ אופיר אקוניס בריאיון ל'קול חי': "אמרתי שהממשלה הזו עלולה להישען על המשותפת. אנחנו במצב קשה מאוד. ישראל על סף אבדון. תעזבו את שנאת נתניהו, הפכתם את זה לתפיסת עולם"

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השר לשעבר, ח"כ אופיר אקוניס (הליכוד) תקף הבוקר בחריפות את ממשלת בנט בשיחה עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (ראשון). הוא התייחס למותו של לוחם הימ"מ נעם רז ביום שישי: "זהו בוקר קשה מאוד שהפוליטיקה בו היא שולית, בו אנחנו מציינים עוד יום שבו נקבור גיבור ישראל בשל מדיניות חלשה, רופסת ומכילה".

אקוניס המשיך ותקף: "השיח הפוליטי הציני והמושחת הזה שמובילים בנט ולפיד השחית כל חלקה טובה. ישראל מפסידה במערכה. אנחנו מאבדים את מולדתנו ההיסטורית כי מועצת השורא שולטת בממשלה הזו. הצבא שלנו מכיל, הוא נחלש. רוח הפרוגרסיבים שולטת".

לדבריו "זו הממשלה הגלותית, הרופסת והחלשה ביותר. כאילו עם ישראל לא הקים כוח מגן לפני מאה שנה – בהקמת המחתרות ואחרי זה צה"ל. אם היהודים לא יתעורר הם לא יהיו כאן, כי האויב הערבי מבחין בחולשה. השר לחוסר ביטחון הפנים אומר שהוא יבדוק את האירועים בירושלים… תבדוק למה פראי האדם האלה הכו חיילים וזרקו בקבוקים. תלחמו, תאבקו".

עוד אמר אקוניס: "בושה וחרפה לאיש הזה. אלקין שנתמך תמיד על יד הימין האמוני בליכוד – כעת נתמך על ידי מפלגה  תומכי הטרור ששניים מחבריה תקפו שוטרים רק ב-48 השעות האחרונות.

הוא הוסיף: "אמרתי שהממשלה הזו עלולה להישען על המשותפת. אנחנו במצב קשה מאוד. ישראל על סף אבדון. תעזבו את שנאת נתניהו, הפכתם את זה לתפיסת עולם. אתם שונאים את נתניהו יותר משאתם אוהבים את עצמכם. אנחנו בסכנה קיומית. ישראל על סף תהום. אני אומר לשונאי נתניהו תאהבו את עצמכם ואת ילדיכם יותר משנאתכם לנתניהו".

"אני קורא לתנועה לאיכות השלטון, הדגלים השחורים ומפגיני בלפור – צאו מהתרדמת ותפסיקו להוכיח שעשיתם הכל משנאה לנתניהו. החוק הנורבגי הוא הדבר המושחת ביותר, הוא לא היה אצלנו בהיקפים האלה".



0 תגובות