ח"כ יעקב מרגי: "הקואליציה הזו לימדה אותנו מה זו משילות"

אסתי פלד No Comments on ח"כ יעקב מרגי: "הקואליציה הזו לימדה אותנו מה זו משילות"

ח"כ יעקב מרגי ב'מהדורה המרכזית': "הקואליציה הזו לימדה אותנו מה זו משילות. בממשלה הבא נקדם את כל התוכניות שלנו ואף אחד כבר לא יוכל להטיף לנו. אם הממשלה הבאה לא תעשה את כל הדברים האלה בתחילת דרכה אני אביע את מורת רוחי ואם צריך אצביע נגדה"

צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ יעקב מרגי שוחח הערב (שלישי) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית והתייחס תחילה לפרשיית גל הירש. "יש בפרקליטות מוטיבציית יתר כנגד כל מי ש'לא הולך בתלם'. כל מי שיש לו מה לומר על מערכת המשפט חוטף. בכנסת הייתה בעבר בדיחה שיש אצל מני יצחקי 120 מגירות, מגירה על כל ח"כ. אני מסרב להיות מופתע מהסיפור של הירש. אנחנו אמרנו את זה חדשות לבקרים. בתקופה האחרונה זה התגלה במלוא העוצמה ובגיבוי מלא של התקשורת. מאז הממשלה החדשה כבר אין בושה, כולם מתגייסים להגן על המערכת הזו".

הוא התייחס לפעילות השר כהנא במשרד לשירותי דת: "אם כהנא היה עושה דבר אחד נכון ותקין הייתי עולה לפרגן לו – אבל אני מקורב לבעלי תפקידים במשרד והם מזועזעים. הוא דרדר את שירותי הדת. אני בתקופתי עשיתי מעל 80 הרכבים ומינויים, למרות תנאי הסף שבמשרד המשפטים הכריחו אותי להציב. היום חלק גדול מהמינויים לא עומדים בתנאי הסף ומקבלים גיבוי מלא ממשרד המשפטים".

מרגי הוסיף: "הקואליציה הזו לימדה אותנו מה זו משילות, לא לעשות חשבון ולעשות כל מה שאתה מאמין בו בצורה ישרה ועקבית. צריך לחוקק בממשלה הבאה את כל חוקי המשילות ולבצע רפורמה מלאה במערכת המשפט. את תקציב הישיבות נכניס לבסיס התקציב. אף אחד כבר לא יוכל להטיף לנו. אם הממשלה הבאה לא תעשה את כל הדברים האלה בתחילת דרכה אני אביע את מורת רוחי ואם צריך אצביע נגדה".



0 תגובות