שכנו של בנט: "המגורים פה נהפכו לסיוט; שיקרו אותנו"

    אסתי פלד No Comments on שכנו של בנט: "המגורים פה נהפכו לסיוט; שיקרו אותנו"

    דוד קמחי מרעננה, שכנו של ראש הממשלה סיפר ל'קול חי': "זה סיוט לגור פה. אני צריך לעשות עיקוף כדי להגיע לבית שלי ולתאם עם הביטחון על כל אורח, אי אפשר לעבור בלי ת.ז ושאלות מי אתה ולמה אתה כאן וכל החנויות תפוסות מרכבי אנשי האבטחה"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    16:40
    26.04.24
    קובי פינקלר No Comments on פיגוע דקירה ברמלה: בת 18 במצב קשה, המפגע נוטרל| מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    דוד קמחי מרעננה, שכנו של ראש הממשלה בנט שוחח הערב (שני) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית על העתירה אותם הגישו שכני ראש הממשלה נגד בנט. "לגור שם זה סיוט", פותח קמחי. "כרגע יש הפגנה רועשת שמפריעה לכל השנים וזה מה שאנחנו מקבלים פה ברעננה. אני גר פה כ-40 שנה".

    "המצב שנוצר פה שמעון פרטי של ראש ממשלה ברעננה זה ביזיון למדינת ישראל כי עיר הבירה שלה זה ירושלים. ראש ממשלה צריך לגור בבירה. זה לגמרי לא מתקבל על הדעת", אומר השכן.

    הוא סיפר על הקושי לגור בסמוך לראש הממשלה: "בנוסף השקיעו עשרות אלפי שקלים בבניית מתחם סגור מסביב לבית. היום צריך לעשות עיקוף כדי להגיע לבית שלי כי חסום משני הצדדים סביב למתחם.

    "אי אפשר לעבור במתחם בלי שידרשו ת.ז וישאלו אותך למה אתה רוצה לעבור, על כל אורח אתה צריך לתאם מראש עם אנשי הביטחון. לא יכולים למצוא חניות כי כל אנשי הצוות חונים פה.

    "בנט יוצא בבוקר עם שיירה של שמונה רכבים עם סירנות שמעירות את כולם ויוצרות פקקים בכל האזור. זה עומס אדיר לכל תשתית הרחובות באזור".

    עוד סיפר: "לי אישית לא היו קשרים חזקים עם בנט. בעבר הייתה לי התקלות איתו כשהוא התנגש במכונית שלי בטעות, אבל התנהג בצורה מאוד מכובדת ולא הייתה לי טענה כלפיו. אנחנו קבוצה שהתארגנה כעתירה נגד העבודות שנעשו פה, הוא לא תקשר איתנו ולא דיבר איתנו כלום והוא יכול היה לעשות את זה. שיקרו אותנו גם בתגובה לבית המשפט שנראה את התוכניות ונוכל להגיש התנגדויות אם יהיו שינויים".



    0 תגובות