ח"כ מרגי: "זה לא יקרה מחר – אבל בסוף הממשלה הזו תיפול"

    אייל ראובן No Comments on ח"כ מרגי: "זה לא יקרה מחר – אבל בסוף הממשלה הזו תיפול"

    חה"כ יעקב מרגי מש"ס ב'מהדורת הבוקר': "גם אם יהיו פורשים נוספים בקרוב, זה עוד לא מספיק כל עוד הרשימה משותפת לא מחליטה שהיא מפילה את הממשלה והולכת לבחירות. אבל בסוף הממשלה הזו תיפול כשהמושב הקרוב יהיה עם מאבקים צמודים כל הזמן"

    צילום: פלאש 90
    10:53
    26.04.24
    הרב אהרן לוי No Comments on ההבטחה השניה מתגשמת מול עינינו \\ הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ יעקב מרגי (ש"ס) שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר והתייחס לדיון שיתקיים היום בוועדת הכנסת להכרזה על עמיחי שיקלי כח"כ פורש מסיעת ימינה: "אני מצפה ממירב מיכאלי להגיע לדיון ולומר כמה חשוב לשמור על העקרונות. כשהיא סירבה להצטרף לממשלת נתניהו – בניגוד לחברי מפלגתה פרץ ושמולי – העלו אותה על נס. כאן עומד חבר כנסת אמיץ וישר דרך ואומר לא בשביל זה מה שהבטחנו בבחירות".

    מרגי הסביר מדוע לאופוזיציה כמעט אין נציגים בוועדות: "לא לקחנו חברות בוועדות השונות הכנסת כי לא ניתן להם רוב לדורסנות הפוליטית שלהם. מה שהם עשו זו פגיעה חמורה בדמוקרטיה וברצון הבוחר".

    מרגי התייחס למחלוקת סביב ראש הממשלה לשעבר: "נתניהו שנוא על ידם בגלל שהוא מחבק את הצד היהודי, המסורתי. ביום שהוא ידבר כמותם הם יאתרגו אותו. ראה ערך שרון המנוח וליברמן".

    ביחס לשרידות הממשלה, אמר מרגי: "זה לא יהיה מחר אבל בסוף הממשלה הזו תיפול, המושב הזה קצר אבל יהיה מאבק צמוד והם יהפכו כל אבן. יש להם יצר הישרדות ושררה".

    עוד אמר מרגי: "גם אם יהיו פורשים נוספים באופק, זה עוד לא מספיק כל עוד המשותפת לא מחליטה שהיא מפילה את הממשלה והולכת לבחירות".



    0 תגובות