נציג "ישראל ביתנו": "אני קורא לציבור החרדי לבוא לגור כאן"

    אייל ראובן No Comments on נציג "ישראל ביתנו": "אני קורא לציבור החרדי לבוא לגור כאן"

    אלכס גדלקין, ממלא מקום ראש העיר "נוף הגליל" ויו"ר הוועדה לתכנון ובנייה, שוחח בתכנית "שטח נדל"ני" עם איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן על מצוקת הדיור והאפשרויות העומדות בפני הזוגות החרדים  בשכונת "הר יונה" ובכלל, וקרא להם לבוא לגור בעיר

    צילום: נתי שוחט | פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אלכס גדלקין, ממלא מקום ראש העיר "נוף הגליל", יו"ר הוועדה לתכנון ובנייה, ראש רשות הרישוי בעיר בראיון ל"שטח נדל"ני" עם איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן על מצוקת הדיור והאפשרויות העומדות בפני הזוגות החרדים  בשכונת "הר יונה" ובכלל: "שינינו את שם העיר לפני פחות משנתיים. לפני הכל אני מזמין את כולם לראות את הפיתוח של שכונת הר יונה ג שהוכרזה על ידי מועצת העיר וכולם כשכונה חרדית. כרגע יש מעל 1,000 יחידות דיור מאוכלסות, יש עוד בין 400 ל-500 שנמצאים בבנייה או בדרך להוצאת היתר בנייה ואנחנו מוציאים ביחד עם הרשויות להוציא תב"ע לשלושת אלפים יח"ד נוספות".

    "אנחנו לפני חתימת הסכם גג, אני וראש העיר רונן פלוט עושים ימים כלילות כדי שהעיר תתפתח ולהביא את כלל האוכלוסיות. הסכם הגג כולל כ-8,000 יח"ד, 3,500 מהן מיועדים לציבור החרדי. העיר שלנו מובילה בפינוי בינוי והתחדשות עירונית ומובילה בערי הצפון. העובדה  שאנחנו סמוכים לעיר ערבית יותר רגוע מכל עיר אחרת. אנחנו חיים בשכונות טובה, בכל הערים יש ערים שכנות ערביות, כמו יפו וערים אחרות. אני וראש העיר עושים את כל המאמצים כדי שזה יהיה בטוח".

    "גדלקין ציין את סוגיית מקומות העבודה: "אני עולה מברית המועצות, יש תגם ברוסית שאומר שלפעמים כשהאשה מבשלת מרק, יש כאלו שאומרים שהכל טעים ויש כאלו שיגידו שחסר מלח. אם אנשים באים ברוח טובה ובגישה חיובית ובאים להשתקע הם ימצאו כאן לגמרי מקומות עבודה יש כאן הרבה הזדמנויות. יש כאן מחירים של בין שש מאות אלף שקל לשמונה מאות. יש גם דירות גדולות. ביד שנייה יש מחירים טובים יותר".

    "יש גם בנייה של שטחי ציבור, חנויות ובעיקר נוף אדיר. פשוט תבואו לשדר מכאן ותראו את המקום. כאיש "ישראל ביתנו" אני אומר שהפוליטיקאים מנסים לקחת כותרות. ואתם התקשורת אוהבים לקחת את זה למקום קיצוני. כולנו רוצים בעתיד העיר ובשלום בין התושבים ואנחנו רוצים שכל הציבור וגם הציבור החרדי יבוא לכאן, המטרה שלנו לקחת את העיר קדימה. אנחנו נעשה הכל כדי ללוות ולסייע ליזמים הרבים המסתובבים כאן" הדגיש ממלא מקום ראש העיר.

     



    0 תגובות