האלוף במיל' דנגוט: "צריך לתגבר כוחות ולרכז מאמצי מודיעין"

מהדורת הבוקר No Comments on האלוף במיל' דנגוט: "צריך לתגבר כוחות ולרכז מאמצי מודיעין"

האלוף במיל' איתן דנגוט במהדורת סוף השבוע: "אנו מנהלים סיכונים זמן ממושך, חווינו מספר פיגועים שביצעו שב"חים כי הם רוצים פרנסה. אבל פעולות מנע ביו"ש תמיד מנעו פיגועים"

צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

האלוף במיל' איתן דנגוט, לשעבר מתאם פעולות הממשלה בשטחים שוחח עם איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן במהדורת הבוקר סוף השבוע: "אני חושב שיש פה טרימינולוגיה לא נכונה של המילה 'מבצע'. צריך למגר את הטרור, צריך לעצור את מתקפת הטרור שאנחנו חווים בימים האחרונים. אינני קורא לזה כרגע מבצע כי המבצע הוא מתמשך. אנחנו אמורים לעצור את הרוצחים הבאים אבל זה כרגע עדיין בתחום של פעילות מקומית נקודתית מתמשכת עם עלייה במדרג המוכנות".

הוא הוסיף "כדי לעצור את מה שחווינו בימים האחרונים הפעילות צריכה להיות עצירה מיידית והקטנה ככל שניתן של הפוטנציאל של פיגועי השראה. את זה צריך לעשות בתיגבור כוח, נוכחות גבוהה יותר ומאמץ מודיעיני מרוכז ומושקע בתוך ישראל וגם ביו"ש וכמובן לא לשכוח את חמאס".

דנגוט התייחס לכניסת העובדים הפלסטינים מיו"ש: "אתה מנהל פה סיכונים לאורך זמן כאשר שנים אפשרת עבודה. בכניסת הגדר חווינו מספר ממש קטן של פיגועים שבוצעו על ידי כניסת שב"חים. המאמץ הושקע במאות מעצרי מנע וסיכולים בתוך יו"ש והם מנעו הוצאת מפגעים קודם".

לדבריו "המפגע הבודד נשאר, אבל מה שהשתנה לאחרונה זה שהוא מצויד בנשק חם, הוא בא מוכן ושופך דם רב".



0 תגובות