יואב גלנט: "צריך להחמיר את הענישה ולהגדיל את הכוח המשטרתי"

    המהדורה המרכזית 1 Comment on יואב גלנט: "צריך להחמיר את הענישה ולהגדיל את הכוח המשטרתי"

    השר לשעבר יואב גלנט בשיחה עם 'קול חי': "התנאי לשגשוגו של הנגב הוא השלטת חוק וסדר. צריך להיות ברור שמי שיורה יושב בכלא הרבה זמן. לא יכול להיות ששופט ישחרר אדם אחרי תקופה קצרה כי כך נראה לו. אני מחויב לנושא ואני אלחם על זה בכל תפקיד שבו אהיה"

    צילום: פלאש 90
    8:31
    26.04.24
    קובי פינקלר No Comments on חיזבאללה שיגר נ"ט להר דב, צה"ל תקף בתגובה | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר לשעבר יואב גלנט מתייחס לפיגוע הקשה שאירע הערב בבאר שבע, בריאיון לאבי מימרן במהדורה המרכזית: "לצערי הרב אנחנו רואים את מה שאני מדבר עליו כבר שנה שלימה. האלימות והשפיעה הפלילית הופכת לטרור לאומני", אומר גלנט. "כאשר יוצא פיגוע שמבוצע על ידי ערבי ישראלי מחורה זה סימן של אור אדום מהבהב. ברחבי הנגב נוצרת אוטונומיה של בדואים שלא מקבלת על עצמה את הדין הישראלי".

    לדבריו "גם הפשיעה הפלילית שם היא עם מרכיבים לאומניים כי מבחינתם מותר לפגוע ביהודים גם כי הם יותר עשירים וגם כי הם יהודים. מי שיורה על תחנת משטרה לא מרוויח מזה כלום – הוא בא להראות מי השליט בנגב והוא עוד מקבל גב ממנסור עבאס שמסביר לממשלה שאם היא רוצה להתקיים – שלא תטע עץ בלי אישורו".

    גלנט הוסיף "אני קורא לממשלה ליישם את התוכנית שהמלצתי עליה בחודשים האחרונים, בין היתר החמרת הענישה על עבירות הנשק. אנשים שירו בסורוקה לפני חודשים ארוכים כבר משוחררים. בנוסף, צריך להגדיל גם את הכוח המשטרתי, צריך עוד חטיבה של משמר הגבול בנגב ובגליל".

    "צריך היקפי כוחות אחרים", מסביר גלנט. "התנאי לשגשוגו של הנגב הוא השלטת חוק וסדר. צריך להיות ברור שמי שיורה יושב בכלא הרבה זמן. לא יכול להיות ששופט ישחרר אדם אחרי תקופה קצרה כי כך נראה לו. אני מחויב לנושא ואני אלחם על זה בכל תפקיד שבו אהיה. יש פה התגברות של הפשיעה הלאומנית שאם לא נכה בה היום נפגוש אותה בממדים גדולים בהרבה בתוך זמן קצר".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      נחמד. ……..
      הכתובת היתה על הקיר?? כאילו מישהו צפה את זה כמו שכולם אמרו על מירון ידענו
      תפסיקו לדבר תתחילו לעשות