כשתרצו כבר לא יהיה מקום!

עפר גדנקן No Comments on כשתרצו כבר לא יהיה מקום!

רוצים לנפוש בפסח? עכשיו בדיוק זה הזמן להזמין את חופשה המפנקת • אל תפספסו את ההזדמנות ובואו להיות בני חורין אמתיים בנופש פסח הכל כלול בגיאורגיה • בכשרות מהודרת של הגאון רבי משה נחשוני שליט"א, ללא שרויה וקטניות • מבצע מיוחד: ילד שלישי – חינם, בחדר הורים • מכל הסיבות, פסח בגיאורגיה עם כושר טורס – הרי זה משובח!

20:57
27.04.24
פנחס בן זיו No Comments on תיעוד חדש מהחטופים; תקיפות בחאן יונס וחילופי אש בצפון

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אם אתם רוצים לנפוש כבני מלכים בפסח, עכשיו זה בדיוק הזמן לסגור חופשה מפנקת בגיאורגיה.

מדובר בחופשת פסח מלכותית ברמה הגבוה ביותר ובחירים שווים לכל נפש במלון – הולינג  Hualing המפואר, בעל חמישה כוכבים, שמציע שהייה נוחה ומלכותית.

זמן לסגירת החופשה, הולך ואוזל: החדרים המרווחים במלון, שגודלם הממוצע הינו 40 מ"ר לחדר – נתפסים במהירות. מבצע מיוחד: ילד שלישי בחינם, בחדר הורים. כל הסוויטות, בגודל של כ-140 מ"ר, כבר נתפסו ונשארה אחת אחרונה.

המלון מציע שירותים ברמה הגבוה ביותר הכולל מתחם ספא (בהפרדה מלאה) המשתרע על שטח של אלפי מ"ר וחוויה קולינרית יוצאת דופן לאורך כל שעות היום על ידי השף החרדי הנודע חיים בורנשטיין שזכה במדליית שף השנה לשנת 2021.

הכל כשר למהדרין בהשגחת הגאון רבי משה נחשוני שליט"א ובפיקוח הרב ישראל וייס שליט"א – ללא חשש שרויה וללא קטניות. הארוחות וסעודות החג מוגשות בשפע רב ומבחר רחב של טעמים מגוונים. ניתן להזמין חדרים פרטיים לארוחת ליל הסדר משפחתית.

סביב המלון נופי טבע מדהימים עם אפשרות לקניות חווייתיות וזולות.

השירות של "כושר טורס" כולל גם טיולים ואטרקציות במחירים מוזלים וגם אטרקציות הכלולות במחיר, כגון נסיעות מאורגנות לאתרי הנופש הבולטים. מסע ג'יפים, נסיעה באזורים מפורסמים כגון בורג'ומי וגודאורי, רכבלים ושייט (במידה ומזג האוויר יאפשר זאת) תצפית על נופים בראשיתיים ומפלי מים שופעים, מופע פולקלור מקומי, שווקים ובתי כנסת עתיקים. כל הפעילויות כלולות בחבילת הנופש ואינם דורשים תשלום נפרד. פשוט להשאיר את הארנק בבית ולהיות בן חורין אמתי.

במהלך החופשה יתקיימו תפילות חג עם הזמר והחזן ר' אברימי רוט והרצאות מרתקות מפי משמח הלבבות, בעל פה מפיק מרגליות הרב מאיר שוורץ.

לציבור הנופשים בחופשות הפסח המפוארת של "כושר טורס" יצא שם של אנשים איכותיים ומיוחדים שמשרים אווירה נוחה ונעימה לאורך ימי החופשה. לכן, לא פלא שהחדרים הולכים ונסגרים ובקרוב המלון יהיה בתפוסה מלאה.

בנוסף, מעניקה החברה שירות ייחודי ובעל חשיבות רבה בימים אלה, המאפשר לבצע ביטול של הנסיעה עם החזר כספי מלא כולל דמי רישום, במקרה שמגבלות הקורונה תחייבנה לבטל את הטיסה כגון סגירת נתב"ג או איסור נסיעה לגאורגיה. כך ניתן ליהנות מחוויה מושלמת בראש שקט וללא טרדות מיותרות.

אז אם את רוצים נופש פסח ברמה הגבוה ביותר ובמחירים שווים לכל נפש – כעת זה הזמן לסגור אותה. מהרו והבטיחו את מקומכם בחופשה.



0 תגובות