ראיון מהעיר לבוב: "מתארגנים לקרב. פרנויה בקרב התושבים"

    אסתי פלד No Comments on ראיון מהעיר לבוב: "מתארגנים לקרב. פרנויה בקרב התושבים"

    העיתונאית, אפרת לכטר, אוקראינה בראיון לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "הצלחתי להיכנס בעזרת מתנדבים אוקראינים שחזרו למולדתם כדי להתנדב לצבא" | "יש כאן פרנויה כלפי הפליטים המגיעים. אנשים הביאו תעודות על כל הרכוש שאולי נכדיהם יוכלו לקבל אותו בחזרה"

    צילום: פלאש 90
    18:55
    22.05.24
    חדשות קול חי No Comments on נתניהו מזהיר מפני הכרה בפלסטינים: "תהיה מדינת טרור"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    גדעון קוץ, שליחת מעריב לאוקראינה בראיון לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "אני נמצא בעיר לבוב, הצלחתי להיכנס בעזרת מתנדבים אוקראינים שחזרו למולדתם כדי להתנדב לצבא, במקביל לחצי מיליון הנמלטים ממנה. בעיר מתכוננים לגרוע מכל".

    "לצאת, קשה מאוד אך להיכנס קשה עוד יותר. עשיתי סיבוב בעמדות הסובבות את העיר, אספו שם בטון צמיגים ומקלעים כדי לבלום ניסיון כניסה רוסית משום ששם מוכנס הנשק מהמערב לאוקראינה. בלבוב כולם רגישים לנושא הפליטים, ויש חשש שבגל הפליטים הגדול יסתננו מרגלים טרוריסטים מסוכנים, יש כאן חשדנות גדולה – הראו לי מוקשים שנועדו לפגוע בילדים".

    "יש כאן פרנויה כלפי הפליטים המגיעים. היהודים כאן נמצאים במצב קשה מאוד, הישראלים הלכו. הסיפורים שהם שמעו מהמזרח שמעו סיפורים קשים מאוד. אנשים ברחו עם המכוניות והשאירו את כל רכושם. הרב המקומי אמר לי שאנשים הביאו תעודות על כל הרכוש שאולי נכדיהם יוכלו לקבל. ואת זה הוא אמר ראיתי רק בשואה".



    0 תגובות