בנט: "העולם הרבה פחות יציב וגם האיזור שלנו משנה את פניו"

    איתי גדסי No Comments on בנט: "העולם הרבה פחות יציב וגם האיזור שלנו משנה את פניו"

    ראש הממשלה בנט קרא לכל אזרחי ישראל השוהים באוקראינה לצאת מיד מהאיזור, וקרא ליהודים לעלות למדינת ישראל

    נפתלי בנט צילום: פלאש 90
    18:23
    09.06.24
    פנחס בן זיו No Comments on שהחיינו: בעלי העסקים המובילים משתתפים בחנוכת המשכן החדש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה, נפתלי בנט, נאם היום (חמישי) בטקס סיום קורס קצינים, בבית הספר לקצינים בה"ד 1, על רקע המלחמה בין רוסיה לאוקראינה ואמר, "אתם מתחילים את דרככם היום כקצינים בצה"ל בתקופה שבה הסדר העולמי המוכר לנו משתנה".

    בנט הבהיר כי "העולם הרבה פחות יציב וגם האיזור שלנו משנה את פניו מיום ליום. ימים אלה מלמדים אותנו שמלחמה בין צבאות איננה, לצערנו, נחלת העבר".

    בנט הוסיף כי "מדינת ישראל ניצבת דווקא בימים אלה כעוגן של חוזק, של יציבות, של ביטחון ושל תקווה, באיזור קשה, רווי איומים ואתגרים. כל ישראלי יודע תמיד שיש לו בית לשוב אליו, שיש מי שידאג לו בעת צרה".

    ראש הממשלה פנה ליהודי אוקראינה ואמר, "מכאן אני פונה לאזרחי ישראל שעוד לא יצאו מאוקראינה: צאו כעת. שמרו על חייכם. האנשים שלנו ממתינים לקלוט אתכם במעברי הגבול במערב המדינה. בנוסף, כל יהודיה ויהודי, בכל מקום בעולם, יודעים שאנחנו מחכים להם כאן ושהדלת של מדינת ישראל תמיד פתוחה".

    בנט אמר בסיום דבריו, "אלה רגעים קשים וטראגיים, וליבנו עם אזרחי אוקראינה שנקלעו למצב הזה ללא עוול בכפם. ישראל תירתם להושיט יד בכל סיוע הומניטארי שיידרש. יש לנו את היכולת, ואנחנו למודי ניסיון בכך".



    0 תגובות