אוסטרליה: גם הזרוע המדינית של חמאס תוכרז כארגון טרור

שלמה ריזל No Comments on אוסטרליה: גם הזרוע המדינית של חמאס תוכרז כארגון טרור

ראש הממשלה בנט ברך: "צעד חשוב נוסף במאבק העולמי נגד הטרור". שר החוץ לפיד: "ברכתי הבוקר את שגריר אוסטרליה בישראל על ההחלטה"

בכירי חמאס בעזה צילום: פלאש90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ממשלת אוסטרליה הודיעה הלילה (בין רביעי לחמישי) כי תגדיר את ארגון החמאס כולו, כולל הזרוע הפוליטית – כארגון טרור. עד כה הכירה אוסטרליה רק בזרוע הצבאית של החמאס כארגון טרור. "טרור הוא לא רק מי שמבצע פעולות – אלא גם מי שמממן אותו", מסרו במדינה.

ראש הממשלה, נפתלי בנט ברך על ההחלטה: "אני מברך על החלטתה של אוסטרליה להגדיר את ארגון חמאס כולו כארגון טרור. אני מודה לידידי, ראש ממשלת אוסטרליה סקוט מוריסון, על כך שפעל בנושא לאחר השיח שקיימנו בעניין החשוב הזה. זהו צעד חשוב נוסף במאבק העולמי נגד הטרור".

שר החוץ יאיר לפיד הגיב: "אני מברך את אוסטרליה על ההחלטה החשובה להכריז על החמאס על כל זרועותיו כעל ארגון טרור. ההכרזה תהפוך חברות ו/או סיוע לחמאס לעבירה פלילית באוסטרליה.

"בכך אוסטרליה מצטרפת לארה״ב, בריטניה, האיחוד האירופאי ומדינות נוספות שהכירו בחמאס על כל זרועותיו כאל ארגון טרור. ברכתי הבוקר את שגריר אוסטרליה בישראל על ההחלטה.

"משרד החוץ מוביל, ביחד עם שותפים נוספים, מאמץ בינלאומי לפגיעה בארגוני הטרור וההכרזה האוסטרלית היא צעד משמעותי במאמץ הזה. אני מודה לצוות השגרירות באוסטרליה ולאנשי האגף האסטרטגי ואגף אסיה והפסיפיק במשרד החוץ על ההישג היום שמצטרף להכרזה של אוסטרליה על ארגון החיזבאללה ושל בריטניה על ארגון החמאס בנובמבר 2021".



0 תגובות