אמי פלמור על טענות נתניהו כי הפרקליטות והמשטרה תופרים תיקים: "נכון"

    אסתי פלד No Comments on אמי פלמור על טענות נתניהו כי הפרקליטות והמשטרה תופרים תיקים: "נכון"

    מנכלי"ת משרד המשפטים לשעבר אמי פלמור בריאיון ל"מהדורה המרכזית" סיפרה על פרשת המעקבים הבלתי חוקיים כנגדה ללא כל סיבה ברורה, "אחרי סדרת פרסומים קשה מאוד לתת אמון במערכות האלה". על וועדת חקירה: "כל גורם שאני חושבת עליו אני מטילה בו ספק, בגלל ניגוד עניינים ועל קרבה. אי אפשר שלא להזדעזע"

    צילום: פלאש 90
    11:35
    31.05.24
    אתר קול חי 2 Comment on הרב השיב בנחרצות כנגד ארגון 'כושרות': "לא לסמוך עליהם בכלום"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מנכלי"ת משרד המשפטים לשעבר אמי פלמור בריאיון הערב (שני) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן והתייחסה לחדירה הבלתי חוקית לפאלפון האישי שלה דרך תוכנת "פגסוס" על ידי שוטרים ממשטרת ישראל, "אין הסבר למה חדרו לי לפאלפון. גם הסיטואציה היא כל כך קיצונית שהיא משאירה אותנו ללא מילים וללא הסברים".

    פלמור הבהירה כי "חייבים לדרוש תשובות, שמעתי את ההצעה לתבוע על חדירה לפרטיות. אני רוצה לומר שהיועמשי"ת החדשה התעסקה בדיוק בכך, בתביעות כאלה. יש כאן אירוע גדול ומשמעותי שיכול לגרום לחיוב אדיר לפיצויים הן המשטרה והן הפרקליטות".

    פלמור סיפרה על הפן האישי בפריצה הבלתי חוקית לתחום האישי שלה, "זה בהחלט תחושה שאין לדעת מה היה הקיף של התפוצה של המידע שנאסף, איפה הוא נמצא כרגע? איפה הוא שמור כרגע? ובעיקר בראש של כמה אנשים הוא מתגלגל וזה מטורף. אני רוצה להבהיר גם כשמדובר בנאשמים או נחקרים, לא כל מצב מותר להאזין ולרגל בצורה הזו, על אחת כמה וכמה נושאי משרה ציבורית שאין כנגדם שום חשד".

    עוד הוסיפה, "אני הכי ממלכתי ומערכתי שמאמין מאוד במערכות האלה, מודע לכך שלפעמים הם טועות".

    על הטענות של הימין וראש הממשלה לשעבר נתניהו שזעק מעל כל במה שהמערכת מושחתת והפרקליטות והמשטרה תופרת תיקים, "נכון. אין לי משהו מעניין יותר מזה לומר. בהחלט ביום כזה ואחרי סדרת פרסומים קשה מאוד לתת אמון במערכות האלה שהיו נגדו. מותר לו היום יותר מתמיד לחשדות כבדים ביותר לטוהר ההליך".

    על דמותה של וועדת החקירה אומר פלמור, "כל גורם שאני חושבת עליו אני מטילה בו ספק, על ניגוד עניינים ועל קרבה, הציעו את השב"כ אבל רוני אלשייך הוא בוגר השב"כ ויש לו הרבה אנשים שם שקרובים אליו ומעריכים אותו. זה יום מבלבל מאוד, אי אפשר שלא להזדעזע שאין לנו על מי לסמוך".



    0 תגובות