סמוטריץ': לדחות את פתיחת המליאה בעקבות הלוויית הגב' פולארד

    איתי גדסי No Comments on סמוטריץ': לדחות את פתיחת המליאה בעקבות הלוויית הגב' פולארד

    יו״ר הציונות הדתית סמוטריץ׳ מבקש מיו"ר הכנסת מיקי לוי לדחות את פתיחת מליאת הכנסת בשעתיים ולאפשר לחברי הכנסת להשתתף בהלוויתה של אסתר פולארד | סמוטריץ': "מן הראוי שחברי הכנסת של מדינת ישראל יבואו לחלוק לה כבוד אחרון"

    ח"כ בצלאל סמוטריץ' צילום: פלאש 90
    17:38
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו״ר הציונות הדתית ח״כ בצלאל סמוטריץ׳ פנה היום (שני) ליו״ר הכנסת מיקי לוי וביקש ממנו לדחות את פתיחת המליאה כפי שנעשה בהלווית הגב׳ אורה הרצוג על מנת לאפשר לחברי הכנסת לחלוק כבוד אחרון לאסתר פולארד.

    סמוטריץ': "מסע הלוויה של הגב' אסתר פולארד יצא בשעה 16:00 מהר המנוחות בירושלים ומשפחתה ביקשה מעם ישראל לבוא ולחלוק לה כבוד אחרון. האמת היא שראויה היא אסתר ז"ל וראוי הוא יהונתן יבדל"א שלאסתר תיערך הלוויה ממלכתית. תרומתו של הזוג המיוחד הזה למדינת ישראל ולביטחונה והמחיר הכבד שהם שילמו בחייהם ראויים להוקרה ממלכתית. אלא שזה ככל הנראה לא יקרה ולכל הפחות מן הראוי שחברי הכנסת של מדינת ישראל יבואו לחלוק לה כבוד אחרון" כתב סמוטריץ'.

    "אני סבור" הוסיף סמוטריץ', "שיהא זה מן הראוי לדחות את פתיחת מליאת הכנסת בשעתיים ולאפשר לחברי הכנסת שיחפצו בכך להשתתף בהספדים ובהלוויה. כך נהגת, בצדק, רק לאחרונה בהלוויה של הגב' אורה הרצוג ז"ל, וכך נכון לנהוג גם כעת. מעבר לאפשרות הטכנית שדחיית שעת פתיחת המליאה תאפשר לחברי הכנסת להשתתף במסע הלוויה, תהא בכך אמירה סמלית ראויה ומכובדת למקום שנותנת מדינת ישראל וכנסת ישראל לבני הזוג פולארד שתרמו לה באהבתם ומסירותם לה כה רבות".

    "אשמח שתיענה לבקשתי ותודיע כי מליאת הכנסת תיפתח היום בשעה 18:00" חתם סמוטריץ' את מכתבו ליו"ר הכנסת.



    0 תגובות