ח"כ דרעי: "כשנחזור לממשלה, דבר ראשון נבטל את המיסים על המזון"

    אבי רבינא No Comments on ח"כ דרעי: "כשנחזור לממשלה, דבר ראשון נבטל את המיסים על המזון"

    יו"ר תנועת ש"ס ח"כ אריה דרעי תקף היום את הממשלה במהלך נאומו בסיעה בכנסת, "ממשלת תל אביב של בנט ואיווט אטומה למצוקות העם ובמקום לסייע כפי שאנחנו פעלנו, במענקים ותווי מזון למשפחות נזקקות, הם משיתים מיסים קשים ומתנערים מאחריות"

    אריה דרעי צילום: פלאש 90
    8:27
    19.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on הפעילות בשיפא: "זו תהיה השגרה שלנו בשנה הקרובה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על רקע גל עליית המחירים הגדולה ביותר בעשור האחרון, המכבידה על משפחות רבות בישראל, ויממה לאחר הגשת ההתפטרות מהכנסת יו"ר ש"ס כינס את סיעת ש"ס בכנסת היום (שני) לדיון על גל ההתייקרויות במשק, הכולל מיסים כבדים מצד הממשלה על מוצרי צריכה וזינוק במחירי המזון, החשמל, הארנונה, הדלק ועוד.

    יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי אמר בנאומו כי "על מחירי הקוטג' הבעירו את הרחובות, וכעת מול גל התייקרות חסר תקדים – כולם שותקים. מדובר בפגיעה קשה ביותר עבור ציבור ישראלי ענק הנאנק תחת משבר הקורונה ונאלץ לשלם הרבה יותר עבור מוצרי יסוד" הבהיר דרעי את הנזק למשפחות החלשות.

    דרעי תקף את חברי הממשלה החדשה שאינם מכירים בבעיות החברתיות, "ממשלת תל אביב של בנט ואיווט אטומה למצוקות העם ובמקום לסייע כפי שאנחנו פעלנו, במענקים ותווי מזון למשפחות נזקקות, הם משיתים מיסים קשים ומתנערים מאחריות. כשנחזור לממשלה בהקדם, הדבר הראשון שנעשה הוא לבטל את כל המיסים הללו", הבטיח דרעי.

    בתוך כך, ארחה היום סיעת ש"ס את מובילי מאבק העצמאים בראשות אורן בוטא, שהשמיעו את זעקתם על ביטול המענקים מצד הממשלה ועל העצמאים שהגיעו לפת לחם. הרב דרעי הבטיח לתמוך ולקדם את הצעת החוק מטעמם להשבת המענקים לעצמאים.



    0 תגובות