רגעים מתוקים של חורף חם

    עפר גדנקן No Comments on רגעים מתוקים של חורף חם

    מזג האוויר עושה לכם חשק לשבת בבית עם שוקו חם? ל'שחר העולה' יש עבורכם מתכון פשוט ושווה לשוקו-השחר מפנק שיכניס אתכם לאווירה חורפית ומחממת

    17:38
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כשקר וסוער בחוץ, אין מתאים יותר מלשבת בבית המחומם ולהקשיב לגשם עם ספר טוב וכוס מהבילה של שוקו חם ומתוק עם ריח וארומה שקשה לתאר במילים.

    ממרחי 'השחר העולה', עליהם גדלים דורות של ילדים ומבוגרים, עם טעם מופלא וייחודי, הם כבר מזמן לא רק ממרח האהוב על כל המשפחה אלא גם חלק בלתי נפרד מאינספור מתכונים ביתיים, איכותיים, מתוקים- ובעיקר טעימים.

    במיוחד לימים חורפיים אלה, ל'שחר העולה' יש עבורכם מתכון פשוט ומפנק במיוחד לשוקו-השחר חם וטעים שיכניס אתכם לאווירה חורפית המחממת את הלב.

    כמה פשוט? מחממים כוס וחצי חלב עם שליש כוס ממרח 'השחר העולה' לבחירתכם בסיר וטורפים תוך כדי בלי הפסקה. מוזגים לכוסות וזהו, מתפנקים!

    סדרת הממרחים המגוונת של 'השחר העולה' נמצאת בכל בית בישראל. בסדרת 'השחר העולה' למהדרין תוכלו למצוא: ממרח פרווה בטעם שוקולד וממרח חלבי בטעם שוקולד בכשרות בד"ץ העדה החרדית לימות השנה, ממרח חלבי בטעם שוקולד בכשרות בית יוסף בכשרות בד"ץ העדה החרדית, ללא צבעי מאכל, ללא כולסטרול וללא חומרים משמרים, אבקת קקאו במשקל 150 גרם ו-500 גרם, וצמקאו- לבישול ולאפייה.



    0 תגובות