גדולי הדור: "להשתדל בכל דרכי הטבע שלא להדביק אחרים ח"ו, וגם להתחסן"

צבי טסלר No Comments on גדולי הדור: "להשתדל בכל דרכי הטבע שלא להדביק אחרים ח"ו, וגם להתחסן"

גדולי הדור מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי ומרן ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין יוצאים בקריאת קודש לציבור, על רקע ההתפשטות הנרחבת של המגיפה וקוראים לציבור להשתדל שלא להדביק אחרים ח"ו וללכת להתחסן כל אחד לפי מצבו. גדולי ישראל קראו להתחזק בתפילה ובשקידת התורה ולא לבטל תורה בגלל המגיפה | המכתב המלא

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

על רקע התגברות התחלואה בצורה נרחבת בכל רחבי ארץ הקודש, גדולי הדור מרנן ורבנן  מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי ומרן ראש הישיבה הגר״ג אדלשטיין הוציאו מכתב מיוחד לציבור בעקבות המצב.

במכתב כותבים גדולי הדור: "כאשר שוב מתרגש עלינו הנגיף המפריע, זאת ועוד צרות רבות ורעות יותר מהרגיל הי"ר, ודאי צריכים הכל להתחזק בתפילה ובשקידת התורה, ולא להכנע לעצת היצר שרוצה להפריע ללומדי התורה, אלה כל או"א יתחזק בסדרי הלימוד|.

"והפרט כעת כזאת שעולם כמנהגו נוהג באין מפריע, לא תהא כהנת כפונדקית לפגוע ח"ו ורק במוסדי העולם ועל כל הלומדים ובכללם בני ובנות ישראל הלומדים תורה ויראת השם, לזכור כי התורה היא מגנא ומצלא יותר מכל ההשתדלויות וחלילה לבטל לימודים".

גדולי הדור קראו לציבור שלא להדביק ח"ו וללכת להתחסן, "אמנם צריך להשתדל בכל דרכי הטבע שלא להדביק אחרים ח"ו, וגם להתחסן כל אחד לפי מצבו, ונעתיר בתפילה ותחנונים כי בזכות התורה יסר השי"ת מעלינו את הנגע הזה ויושיענו מכל הצרות".

מכתב גדולי הדור:

 

במשרד הבריאות מעדכנים כי מתוך עשרת הנפטרים השבוע: 3 מחוסנים מלא (מעל גיל 60) 6 לא מחוסנים. 1 מחוסן לא בתוקף. בנוסף,  כעת ישנם 133 חולים קשה בסה"כ, מתוכם 41 מונשמים. היום נפטר אדם אחד. מיום ראשון נפטרו עשרה בני אדם.

 



0 תגובות