מנכלי"ת משרד החינוך: "רואים עין בעין עם החרדים את חשיבות הלימוד"

    אסתי פלד No Comments on מנכלי"ת משרד החינוך: "רואים עין בעין עם החרדים את חשיבות הלימוד"

    מנכלי"ת משרד החינוך דלית שטאובר בריאיון ראשון לתקשורת חרדית ב"מהדורה המרכזית" מסבירה את מדיניות משרד החינוך להמשך שגרת הלימודים בגל התחלואה הנוכחי ומתייחסת להחלטות מנהיגי הציבור החרדי

    צילום: פלאש 90
    21:29
    12.05.24
    אבי מימרן No Comments on אלוף במיל' הכהן: "ההימנעות ממשל צבאי בעזה היא תקלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מנכ"לית משרד החינוך דלית שטאובר התראיינה הערב (שלישי) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי רבינא והתייחסה לעלייה הדרמטית בתחלואה והשפעתה על הלימודים, "אנחנו יודעים שגם בעת מגיפה בתי הספר הם המקומות הטובים עבור הילדים כי התופעות הקשות שאנחנו רואים אצל הנוער שישב בבית הם מאוד מאוד קשות ואז המורים צריכים להתמודד עם זה יחד עם כל ההוראות".

    בגל הנוכחי במשרד החינוך מבהירים כי השבתת הלימודים תהיה מוצא אחרון, "אנחנו רואים עין בעין עם הציבור החרדי את ביטול הלימודים אבל אנחנו מדינה ואנחנו חייבים להישמר בהתאם להוראות המדינה ואנחנו עושים הכל כדי לשכנע את כל הגורמים בחשיבות של פתיחת המוסדות, יש לנו קשר טוב עם ראש הממשלה. בריאות זו גם בריאות הנפש של הילדים" הבהירה מנכלי"ת משרד החינוך.

    שטואבר תקפה את שינויי הנוהלים התכוף בגל התחלואה, "אנחנו חושבים שההנחיות המשתנות לתלמידים יהיו כמו כל האוכלוסייה כי זה יוצר בלבול, אם ילד חש לא טוב או בא במגע עם חולה אז לנהוג בהתאם, לא סוגרים מוסד לימוד בגלל זה, אין בזה הגיון" תקפה.

    בזמן ששאר המנהיגים מבולבלים ולא יודעים איך להתנהל, מרן שר התורה וגדולי הדור מורים על פתיחת הלימודים ויחד עםזאת מורים על חיסונים במוסדות החינוך. מנכלי"ת משרד החינוך אמרה בריאיון, "אני מלאת הערכה לרב קנייבסקי גדול הדור וגם לרבנים אחרים מעדות שונות שאמרו שזה פיקוח נפש ועודדו את הציבור להתחסן".



    0 תגובות