הילולת הבאבא סאלי: 7 דק' לכל מתפלל ו-1600 שוטרים יאבטחו

    בנצי לייזרוביץ No Comments on הילולת הבאבא סאלי: 7 דק' לכל מתפלל ו-1600 שוטרים יאבטחו

    המשטרה השלימה את העירכותה להילולת הבאבא סאלי זיע"א בנתיבות. כל הפרטים על הסדרי התנועה וההנחיות

    בימת הכבוד בהילולת הבאבא סאלי זיע"א צילום: פלאש 90
    22:49
    12.05.24
    יענקל'ה פרידמן 1 Comment on יענק'לה במונולוג מצמרר: "הפעם האחרונה שראיתי את אחותי"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הילולת הבאבא סאלי זיע"א: החל מהלילה (שלישי) המשטרה פורסת את הכוחות לאבטחת הילולת הענק בנתיבות הצפויה למשוך אליה מאות אלפי איש במהלך הימים הקרובים. במהלך האירוע 1600 שוטרים יאבטחו את ההילולה ממחר (רביעי) בצהריים ועד לחמישי עד לשעות הקטנות של הלילה.

    בכדי למנוע היווצרות של עומסים מסוכנים, נבנו שרוולים לכניסת מכוניות. הציון במהלך כל ההילולא יהיה סגור לכניסת קהל, בחצר הציון יוכלו להיכנס בו זמנית 390 גברים ובמקביל 390 נשים למשך 7 דק' להתפלל ולצאת, בשיטת סרט נע.

    כ 5,000 איש יוכלו להיכנס בשעה אחת לתוך המתחם. השוטרים יסבירו לכל מתפלל את הזמן הקצוב לו בכדי למנוע טרחה והיווצרות עומסים.

    על פי הערכת המשטרה צפויים להגיע לימי ההילולא כ- 100,000 איש במהלך היומיים הקרובים. בני המשפחה של הצדיק יותרו להיכנס למתחם הציון עצמו עם מספר מצומצם של מתפללים בתיאום עם המשטרה.

    המשטרה מפרסמת הערב הנחיות למשתתפים: על מנת לאפשר קיום האירוע, תוך שמירה על בריאות החוגגים, תותר כניסה למקום לבעלי תו ירוק או בדיקה קרונה בתוקף. יש לבצע את הבדיקות בטרם הגעה לאירוע, ויש להכין ולהציג התיעוד בכניסה.

    במהלך השהיה באזור יש לעטות מסכות. בכניסה למתחם יערך ויסות קהל לשרוולי המתנה שיחולקו לקבוצות שיכנסו למתחם סביב ״הציון״, ל 7 דקות בלבד.

    הסדרי התנועה: כחלק מההערכות יסגר בליל יום שלישי ה 4.1 ועד יום 6.1 מתחם ההילולה, ולא תתאפשר כניסה לכל סוגי כלי הרכב.

    החל מהערב (שלישי) ה 4.1, החל מהשעה 22:00, ועד יום חמישי 6.1 יסגר לתנועה רח' דרכי רפאל בעיר נתיבות. ציבור הנהגים ובעלי תו נכה מתבקשים לחנות רכבם בחניון הרכבת בנתיבות ומשם יופעל מערך הסעים (שאטלים) מיוחד.

    שוטרים יכווינו את התנועה עפ"י הצורך בצמתים: כביש 25 – כניסה מערבית לנתיבות. כביש 25/34. ניתן להסתייע ביישום הניווט- WAZE, ולהתעדכן גם דרך מוקד 110 של המשטרה ובאמצעי התקשורת.

    באזור מתחם האירוע לא יתקיים יריד. לא תתאפשר הכנסת נשק. חל איסור הפעלת רחפנים. בשל התחזית למזג אוויר חורפי אנו פונים לציבור משתמשי הדרך לנהוג בייתר זהירות וכללי נהיגה בטוחה. ציבור החוגגים מתבקש להשמע להנחיות השוטרים והסדרנים.

    בכל איתור של חפץ חשוד יש לדווח למוקד 100 של משטרת ישראל ולהותיר את הטיפול בחפץ החשוד לשוטרי וחבלני משטרת ישראל.



    0 תגובות