ח"כ בן גביר: "נחצה קו אדום באלימות פיזית כדי לפגוע בי"

    איתי גדסי No Comments on ח"כ בן גביר: "נחצה קו אדום באלימות פיזית כדי לפגוע בי"

    יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר תקף את המשטרה והמערכת הפוליטית השמאלית, ואמר כי היא מתירה את דמו על רקע ההתסה נגדו באירוע התקיפה בת"א, "גם המשטרה לא נקייה ולא מתפקדת. כל חבר כנסת אחר שהיה עובר את זה, המשטרה הייתה פועלת, לוקחת אחריות"

    17:38
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על רקע ההסתה הקשה, שהגיעו לשיאם באירוע בו מחבל תקף את ח"כ בן גביר ואיים עליו, ובתגובה בתקשורת ובמערכת הפוליטית קראו לקחת את נשקו האישי שניתן לו להגנה עליו, הערב (ראשון) יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר ערך כנס פתיחת מפקד עוצמה יהודית בעיר רחובות והתייחס בן גביר לאירוע התקיפה בתל אביב.

    בן גביר האשים את השמאל בהסתה חמורה כנגדו: "בימים האחרונים עלתה ההסתה רמה מצד גורמים ערבים ואנשי שמאל קיצונים, והאיומים הפכו למעשים. כך, נחצה קו אדום באלימות פיזית של ממש כדי לפגוע בי".

    "התגובה של גורמים במערכת הפוליטית, הייתה לא פחות ממדהימה. אם זאת הייתה עידית סילמן או כל חבר כנסת אחר מהקואליציה, היו נותנים לו גב, היו יוצאים מכליהם כדי לגונן, גם על דברים שלא היו ולא נבראו. אבל הפעם, השמאל חצה את הגבולות ומתיר את דמי" תקף בן גביר.

    בן גביר האשים גם את המשטרה: "גם המשטרה לא נקייה ולא מתפקדת. כל חבר כנסת אחר שהיה עובר את זה, המשטרה הייתה פועלת, לוקחת אחריות. המשטרה הייתה צריכה לעצור שני הבריונים האלה, שהיום אנחנו יודעים שאחד הוא מחבל מורשע, שישב בבתי כלא במדינת ישראל על זריקת אבנים על חיילים ובקבוקים על שוטרים".

    עוד הוסיף, "המחבל השני תומך חמאס, כותב פוסטים בעד פיגועים. אני לא מבין איך הם מתהלכים חופשי ברחובה של עיר והמשטרה שותקת".

    בן גביר קרא לרשויות להתעורר: "הכתובת על הקיר. עכשיו הזמן להתעורר לפני שיישפך דם. יש כאלה שישמחו שיפגעו בי, והכתובת על הקיר".

     



    0 תגובות