מנהל 'הצלה' בדרום אפריקה: "הגל כמעט מאחורינו, החיים ממשיכים כרגיל"

מהדורת הבוקר No Comments on מנהל 'הצלה' בדרום אפריקה: "הגל כמעט מאחורינו, החיים ממשיכים כרגיל"

אוריאל רוזן, מנהל 'הצלה' בדרום אפריקה, מציג תמונה אופטימית בשיחה עם 'קול חי': "האומיקרון התחיל כאן והגל כמעט מאחורינו. אמנם יש כעת 29% בדיקות חיוביות אבל החיים ממשיכים כרגיל, ללא חובת בידוד לנחשפים למאומתים. בגל הדלתא המתינו 6 שעות למיטה בחדר מיון, היום כמעט ואין מאושפזים"

צילום: יונתן סינדל/Flash90     
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

צילום: יונתן סינדל/Flash90     

אוריאל רוזן, מנהל 'הצלה' ביוהנסבורג, דרום אפריקה שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם על מצב התחלואה בדרום אפריקה: "התחלואה אצלנו בירידה. ולראיה, בגל השלישי שלנו עם הדלתא – כשהבאנו חולים באמבולנס לבית החולים היינו צריכים לחכות בין שעה לשש שעות לקבל מיטה בחדר מיון ועכשיו לא צריכים לחכות בכלל".

הוא סיפר על התחלואה בקהילה היהודית: "בציבור היהודי כאן היו בתחילה אולי 700 מאומתים חדשים בשבוע, ועכשיו יש 300 בשבוע אז זה יורד. 1.6 אחוז מאושפזים. בדלתא היו 10 אחוז מאושפזים. אנחנו רואים שהאומיקרון חלש".

הוא הוסיף וסיפר: "אין שום הגבלות במדינה כרגע, עובדים רגיל, לומדים רגיל. רק חייבים מסיכות". במענה לשאלה תוך כמה זמן החלה דעיכת התחלואה הוא השיב: "תוך שלושה שבועות זה ירד".

עוד סיפר רוזן, כי בממשלה הדרום אפריקאית החליטו שאין צורך בבידודים לאלו שרק נחשפים למאומתים: "הם אמרו בשבוע שעבר שמי שנחשף לא צריך בידוד, רק אם יש סימפטומים קלים – אז בידוד של שמונה ימים ואם יש סימפטומים יותר קשים עשרה ימים. הם אומרים שזה לא עוזר בכלל ודבר שני, זה עולה הרבה כסף למדינה שכולם לא עובדים".



0 תגובות