פיגוע בשבת: יהודי נדקר בחברון; מחבלת בת 65 נעצרה

    אבי יעקב 2 Comment on פיגוע בשבת: יהודי נדקר בחברון; מחבלת בת 65 נעצרה

    פיגוע דקירה השבת בחברון: יהודי תושב קריית ארבע בן 38 נפצע בפיגוע דקירה במחסום רות בחברון, המחבלת נעצר‎ה על ידי כוחות הביטחון | המחבלת, תושבת חברון בת 65 הגיעה למחסום חמושה בסכין, דקרה אותו בחסדי שמיים באורח קל

    מחסום בחברון. ארכיון צילום: Wisam Hashlamoun/FLASH90
    10:53
    26.04.24
    הרב אהרן לוי No Comments on ההבטחה השניה מתגשמת מול עינינו \\ הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מחבלת בת 65 תושבת חברון הגיעה בשעות הבוקר למחסום רות בעיר חמושה בסכין ודקרה ופצעה יהודי תושב קריית ארבע בן 38 באורח קל. המחבלת נוטרלה על ידי כוחות הביטחון ללא שימוש בירי ולאחר מכן היא הועברה לחקירה. הפצוע טופל במקום בהכרה.

    במשטרה דיווחו כי "לוחמי מג"ב השתלטו תוך זמן קצר על המחבלת ללא ביצוע של ירי, האזרח נאבק עם המחבלת תוך שלוחמי משמר הגבול הפועלים באזור הגיעו למקום וביצוע נוהל מעצר שלא כלל ירי".

    ברקע האירוע שעלול היה להסתיים בטרגדיה, המרדף אחר חוליית המחבלים שביצעה את הפיגוע בליל שישי בסמוך לישיבת חומש שבצפון השומרון עדיין נמשך. בפיגוע הירי נרצח יהודה דימנטמן ז"ל ונפצעו קל שניים נוספים שהיו עימו ברכב. שלושה גדודים ויחידות מיוחדות של צה"ל הוקפצו לאזור הפיגוע ביום שישי על מנת לסייע במרדף אחר המחבלים הנמלטים.

    דובר היישוב היהודי בחברון נעם ארנון מסר עם מוצאי השבת: "התגובה לניסיון הרצח היום ליד מערת המכפלה היא ברורה: אישור מיידי לאכלוס בית שנקנה ע"י היישוב היהודי ליד מקום הפיגוע לפני למעלה מעשור והכניסה אליו עדיין אסורה. ידעו המחבלים ושולחיהם שמעשיהם השטניים יביאו רק לתוספת אור וגאולת ארץ ישראל ועיר האבות".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      ה' יקח אותה לעזאזל בת 65 תלך כפרה עליי

    2. 1

      יש לה כח בגיל כזה לעשות פיגועים?
      לא נורמלית!