סופית: תוסר האבטחה מרעייתו וילדיו של נתניהו

איתי גדסי No Comments on סופית: תוסר האבטחה מרעייתו וילדיו של נתניהו

בהתאם להחלטת ועדת השרים, תוסר האבטחה מרעייתו וילדיו של ראש הממשלה לשעבר. השר בר לב: "אני סומך על השב״כ ועל משטרת ישראל שאם יהיה איום כזה, הוא יחשף ויטופל"

יאיר צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ועדת השרים לענייני שב"כ החליטה היום (ראשון) באופן סופי כי תוסר האבטחה מרעייתו וילדיו של ראש הממשלה לשעבר וראש האופוזיציה, בנימין נתניהו.

לאחר החלטתה בחודש יוני להסיר את הבטחה, ועדת השרים בראשותו של השר לשירותי דת, מתן כהנא, התכנסה הבוקר לדיון נוסף בעניין, לבקשתו של ראש הממשלה לשעבר והחליטה שלא לשנות את החלטתה הקודמת, זאת "בהתאם לחוות הדעת של כלל גורמי הביטחון שהוצגו בדיון".

השר לביטחון הפנים, עמר בר-לב, התייחס להצבעתו בוועדה, בעד הפסקת האבטחה: "כאשר השב״כ, משטרת ישראל והמוסד אומרים שאין איום על משפחת נתניהו, ההחלטה היא קלה. ‏אני סומך על השב״כ ועל משטרת ישראל שאם יהיה איום כזה, הוא יחשף ויטופל".

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה: "מדובר בהחלטה פוליטית שמפקירה את חיי משפחת נתניהו. ועדת שרים פשוט מתעלמת מהמציאות שקיימת, מתעלמת מהעובדה שיש הסתה מפורשת מהשמאל האנרכיסטי לפגוע בנתניהו ובני משפחתו ברשתות החברתיות ובמקום להגביר את ההבטחה מסירים אותה".

ח"כ בן גביר הוסיף: "האחריות למה שיקרה, אם חלילה מישהו יפגע בבני משפחתו של נתניהו תהיה מוטלת על מי שהחליט להסיר את האבטחה ולא יוכל להתחמק מאחריות".

חה"כ ד"ר שלמה קרעי, הליכוד: "הדם, חלילה, יהיה על הידיים של כל אחד משרי הממשלה המופקרת הזו. הסכנה מהאנרכיסטים של השמאל הקיצוני ממשית. אגב, יחידת "מגן" שאחראית על האבטחה כן המליצה לאבטח. אבל השב"כ מזהה איומים בערך כמו שזיהה את המרגל בבית של גנץ… האיומים לא בטחוניים? וכהנא? וסילמן המדמיינת? זה בטחוני?"

אמש (מוצ"ש), הגיש ראש הממשלה לשעבר תלונה במשטרה נגד ארגון ״חוזה חדש״ ששולט בפעילות של ״קריים מינסטר״ ונגד ישי הדס, לאחר שפרסמו פוסט שלטענתו של ראש האופוזיציה, מתפרש כקריאה לפגוע במשפחת נתניהו.

בנוסף, ביקש נתניהו לטפל בכל התלונות על הסתה לרצח שהוגשו על ידו ליועמ״ש מנדלבליט במשך שנים, שלטענתו "רובן ככולן לא טופלו".



0 תגובות