מחלות החורף בפתח? כך תחזקו את המערכת החיסונית

עפר גדנקן No Comments on מחלות החורף בפתח? כך תחזקו את המערכת החיסונית

לחלות בחורף זו כבר כמעט עובדה, האף המנוזל, הראש הכואב והגרון הצורב הפכו לחלק מחוויית החורף של רובנו. “מחלות חורף” הוא שם כולל למגוון גדול של תופעות ומחלות המתפרצות בימי החורף, ביניהן הצטננות, שפעת, דלקת גרון ועוד. מרבית מחלות החורף נגרמות על ידי נגיפים.

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ההידבקות במחלות חורף שונה מאדם לאדם ומילד לילד: ישנם כאלו שלא נדבקים כמעט במחלות למרות החשיפה לאותם נגיפים וחיידקים, בעוד שאחרים נוטים לחלות שוב ושוב. איך זה קורה? התשובה לכך פשוטה – יש מי שהמערכת החיסונית שלהם חזקה יותר והגוף שלהם מסוגל להדוף את אותם גורמים מדבקים בקלות רבה.

על פי הגישה של הרפואה הטבעית, חיזוק מערכת ההגנה של הגוף וזירוז תהליך ההחלמה, הן המטרה העיקרית. הטיפול הטבעי פועל בשני מישורים. בטווח הרחוק – מסייע בחיזוק המערכת החיסונית, בטווח הקצר – מסייע בשיפור מצבו של החולה תוך זמן קצר. ישנן כמה דרכים להתמודד עם מחלות החורף, באמצעות כללי התנהגות, תזונה מתאימה ושימוש בתוספי תזונה כמו ויטמינים ומינרלים המסייעים להשלמת התזונה וחסרים בה, פרוביוטיקה וצמחי מרפא.

אחד הצמחים הנחקרים ביותר בהקשר של מחלות חורף הוא אכינצאה. נטילת אכינצאה עשויה לסייע להגנה הטבעית של הגוף, לכן צמח מרפא זה נחשב אחד מתכשירי החורף הפופולריים ביותר. ישנם חוקרים שטוענים כי סגולותיו העיקריות של הצמח הן תמיכה במערכת החיסונית והעלאת התנגודת של הגוף מפני חדירת וירוסים שונים.
ניתן להשיג אכיצנאה מרוכזת בתמצית או בכמוסות רכות במדפי אלטמן ברשתות הפארם



0 תגובות