מקור במשרד המשפטים: "החקירה זוהמה מהתחלה ונוהלה בצורה רשלנית"

    נדב דוד No Comments on מקור במשרד המשפטים: "החקירה זוהמה מהתחלה ונוהלה בצורה רשלנית"

    מקור במשרד המשפטים מביע ביקורת חסרת תקדים על הניהול הרשלני של התיק והוראת ראש מח"ש לשחרר את השוטרים המעורבים כבר באותו יום האירוע. אמש, עכבו בלשי ימ"ר ש"י עשרות נערים שהיו בדרכם להפגנה בגשר המיתרים בירושלים עוכבו במחסום חיזמא, על פי עדותם אחד מהבלשים היה החשוד המרכזי במות הנער אהוביה ז"ל

    מעצר בהפגנת המחאה על מותו של אהוביה ז"ל צילום: פלאש 90
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פרשת הרג הנער אהוביה סנדק ז"ל: גם אמש (חמישי) נמשכו ההפגנות הסוערות ברחבי המדינה על מותו של הנער אהוביה ז"ל, כמאתיים מפגינים מחו על החקירה הרשלנית במח"ש ומריחת הזמן למרות חומר הראיות שיש בתיק, המפגינים דורשים חקירה יסודית וללא טיוח שתעמיד לדין את כלל השוטרים המעורבים בפרשה הקשה. מכתזי"ת הובאה לפיזור ההפגנה הקטנה ובמהלכה עצרה המשטרה מספר נערים לאחר שחסמו את הכביש.

    היום (שישי) נחשף בידיעות אחרונות, מקור במשרד המשפטים הביע בביקורת חסרת תקדים על חקירת מותו של אהוביה סנדק ז"ל ואמר: "החקירה זוהמה מהתחלה, ונוהלה בצורה רשלנית ולא מקצועית. ככה לא מנהלים תיק, זה לא רציני".

    המקור במשרד המשפטים הוסיף כי "במח"ש יש ביקורת פנימית נוקבת על התנהלות החקירה, וחוקרים חוששים שהחלטת ראשת מח"ש ביום האירוע לשחרר את השוטרים מבלי שנחקרו – גרמה נזק חמור לתיק" מסר המקור. מדובר בטענות שהעלו בני משפחתו ועורכי דינו של אהוביה וכעת מקבלים לכך אישור ממשרד המשפטים.

    אמש עכבו בלשי ימ"ר עשרות נערים שהיו בדרכם להפגנה במחסום חיזמא, על פי עדות הנערים אחד מהבלשים שעצר את המפגינים היא הבלש א' שלטענתם הינו החשוד המרכזי בפרשת מות הנער אהוביה ז"ל.

    בתוך כך, לקראת שנים עשר חודש לנער אהוביה סנדק ז"ל נכנס אמש אביו להתברך אצל מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי שעודדו וחיזקו. כששאל האבא את מרן שר התורה במה ראוי להתחזק לעילוי נשמת בנו? השיב מרן; שילמדו הלכות ברכות בעיון לזכרו.



    0 תגובות