קרעי על נאומו של בנט: "לא הבנתי מה הוא רוצה"

    מהדורת הבוקר 1 Comment on קרעי על נאומו של בנט: "לא הבנתי מה הוא רוצה"

    ח"כ שלמה קרעי בשיחה עם קול חי: "ככל שבנט מנסה להדמות לנתניהו, אנו רואים כמה הוא צל חיוור שלו, הוא אמר 'אצלי לא יהיו בריסטולים' ובסוף גם נאום לא באמת היה"

    ח"כ שלמה קרעי צילום: פלאש 90
    17:38
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    ח"כ שלמה קרעי (הליכוד) תוקף את ראש הממשלה, נפתלי בנט על נאומו באו"ם: "זה היה נאום פוליטי. במקום לנצל את המעמד הזה, את ההזדמנות שעליה הוא אמר שאחרי הנאום הראשון שלו באו"ם הוא ישנה את התפיסה של העולם כלפי ישראל – במקום זאת הוא ביזה את מדינת ישראל. כל מה שזוכרים מהנאום זה רק את ההתכתשות שלו עם משרד הבריאות. רק על זה מדברים ויותר היה בנאום את מה שלא היה בו מאשר היה בו".

    בשיחה עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר, מוסיף קרעי: "את הדברים הקריטיים למדינת ישראל, בעניין הסכם הגרעין למשל – שבעניין הזה הוא היה צריך לבוא ולומר את שלו כראש ממשלת ישראל – הוא לא אמר. הוא כבול להבטחתו לארה"ב שלא לצאת נגד ההסכם".

    עוד הוסיף ותקף קרעי: "מדינת ישראל קיבלה אולטימטום מהטרוריסט האנטישמי (אבו מאזן) לפני כמה ימים, במקום לבוא ולדחות אותו בשאט נפש – הוא לא הגיב בכלל לדברים, כמו שתיקה כהודאה. לא הצלחתי להבין מה הוא רוצה מאיתנו, למה הוא בא לשם".

    לדברי קרעי: "ככל שבנט מנסה להדמות לנתניהו, אנו רואים כמה הוא צל חיוור שלו, הוא אמר 'אצלי לא יהיו בריסטולים' ובסוף גם נאום לא באמת היה".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      האמת שאף אחד לא מבין את שפת החזירי בר….