פתח תקוה • ש"ס מתעוררת: "אוהבים את מרן"

    שלום בידרמן 1 Comment on פתח תקוה • ש"ס מתעוררת: "אוהבים את מרן"
    22:41
    03.06.24
    חיים שער No Comments on "לא תמותו אם לא תתגייסו"; לפיד ממשיך בהסתה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תנועת ש"ס בפתח תקוה חנכה בשבוע שעבר את מטה הבחירות ברחוב פרנקפורטר בעיר והשיקה את קמפיין הבחירות שלה תחת הכותרת "אוהבים את מרן, מצביעים רק שס". הסיסמא שנבחרה ללוות את השלב הראשון של הקמפיין, כבר מתנוססת על גבי שלטי החוצות ומכסה את המודעות בעיתונות המקומית.

    מי שנבחר לעמוד בראש מטה הבחירות הוא אליהו גינת. שמדגיש כי מנהלי הקמפיין זיהו בקרב תושבי העיר ושכונותיה גל אהדה לא מבוטל כלפי הרב עובדיה יוסף, בפרט בתקופה האחרונה. "אנחנו מתחברים למגזרים ולאוכלוסיות מכל גווני הקשת, שהביעו את רצונם להירתם להצלחת התנועה", סיפר הרב גינת. "תנועת ש"ס גרמה להתפתחות מוסדות החינוך, למהפכה בתחומי הרווחה ולפעילות תרבותית ענפה המתחוללת בעיר במלוא עוצמתה".

    לדבריו, "יש כוונה להדגיש בשלב מאוחר יותר את התנופה בתחומי החינוך, הרווחה, התרבות תורנית, שיפור חיי הדת בעיר והעשייה הענפה בשכונות. כהכנה לבחירות הוקמו צוותים שונים ומונו בעלי תפקידים, שיעסקו בגיבוש דרכי פעולה והערכות לקראת ההתמודדות".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אין על ש"ס, חייבים ש"ס חזקה בעיר פתח תקווה בפרט וכל הארץ בכלל, תנועת ש"ס בעיר פ"ת הצליחה להניף מהפכה ענקית בתחום החינוך המסורת שמירה על הסטטוס קוו- הבאת שני רבנים ראשים לעיר אחרי תקופה של 15' שנה ללא רב עיר ספרדי.