בית שמש • עליזה בלוך מרימה ידיים

    שלום בידרמן 1 Comment on בית שמש • עליזה בלוך מרימה ידיים
    7:56
    04.06.24
    הרב בנימין מילצקי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דף צ"ז

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    "לאחר התחבטויות רבות ומתוך אחריות, אני מודיעה בזאת על פרישתי מההתמודדות הנוכחית על ראשות העיר בית שמש. אני עושה זאת בצער רב ומתוך ניסיון למנוע קרע בתוך המחנה הציוני בבית שמש" כותבת היום בלוך לתומכיה.

    "הצגתי את מועמדותי מכיוון שחשתי שאנו חייבים לשנות את מצבה העגום של בית שמש. האמנתי שאני יכולה להביא תרבות פוליטית אחרת, טובה יותר ונקייה יותר. רציתי להביא לעיר שיח אחר של חזון ושל עומק, אך יתכן שהקרקע עדיין לא בשלה לכך. יצאתי למסע הזה מתוך כוונות טובות ובניקיון כפיים, ועם רוח זו אני ממשיכה את דרכי הלאה.

    שקלתי במשך כמה ימים את כל האפשרויות יחד עם בני משפחתי ואנשים קרובים, ולבסוף החלטתי כי לא אהיה גורם העלול לפלג את המחנה הציוני. אסור לנו להחמיץ את ההזדמנות לשינוי המצב בעיר, ואני מאחלת לגוש הציוני הצלחה במימוש התקווה הגדולה לשינוי.

    אני מודה מקרב לבי לאלפי התושבים ולמפלגות שתמכו בי ועודדו אותי, ובמיוחד לפעילים היקרים שהשקיעו את כל מרצם ועשו לילות כימים למען מטרתנו. אני בטוחה שעמלנו לא היה לשווא, ושהצלחנו להביא לתודעת הציבור שבית שמש שייכת בראש ובראשונה לתושביה, ושהעיר הזו היא הבית של כולנו ולא רק של קבוצה מסוימת".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אנו לא נסלח על הקובינה
      אנו נצביע ברגלים