ירושלים • רבני הציונות הדתית תומכים בברקת

    שלום בידרמן | צילום: פייסבוק No Comments on ירושלים • רבני הציונות הדתית תומכים בברקת
    0:05
    23.05.24
    נתי קאליש No Comments on ההדלקה הגדולה בעולם: "נערכים לשלושים אלף איש"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    "עמידתך האיתנה על שלמותה ואחדותה של ירושלים מול הקולות מבית ומחוץ המערערים על שלמותה, והחיבור שיצרת בין כל שדרות החברה הישראלית אל ירושלים עיר הקודש, מהווים מסר חשוב מאוד שצריך לשמור עליו. ירושלים נמצאת בפריחה ובהליך של התחדשות, והשינוי מורגש בכל פינה בעיר. אני מברך אותך שתגדיל ותעצים את הפעילות המבורכת שלך גם למשך חמש השנים הבאות" דברי הרב חיים דרוקמן, ראש ישיבות בני עקיבא לניר ברקת.

    דבריו של הרב דרוקמן יחד עם מכתב הרבנים ואנשי הציבור מחזקים את הברית של הציבור הציוני דתי עם ניר ברקת נגד משה ליאון שעובד קשה בקרב הציבור הד"לי ואף נפגש בשבוע ש\עבר עם הרב איתן אייזמן ממכללת 'צביה'.

    דברי התמיכה בברקת הינם כמעט מקיר לקיר. כך הרב שלמה אבינר ראש ישיבת עטרת כוהנים כותב כי הוא דאג לכל האוכלוסיות השונות ביושר, ללא העדפה מגזרית וחסם באומץ ובגבורה שחיתויות שונות של ניצול עמדות. לברי הרב אבינר ברקת גילה גמישות חשיבתית עם קבוצות שונות, לא כפה בתי ספר על התושבים אלא פתח בתי ספר כפי צרכיהם.

    פעיל הימין אריה קינג אומר בתגובה כי הרבנים הוטעו וכי אין בין ניר ברקת לחיזוקה היהודי של ירושלים ולא כלום. בנוסף הודיע קינג כי לא יתמוך בבית היהודי למועצת העיר וכי ירוץ ברשימה חדשה שתורכב מתושבי שכונות התפר. הסלוגן יהיה: חייבים את קינג. הביצועיסט שלך בעיריה.

    לדבריו, האוכלוסיה הגרה בשכונות התפר כמו גילה, תלפיות, הר חומה, תלפיות והגבעה הצרפתית, נווה יעקב, אבו תור, ארמון הנציב, רמות ופסגת זאב סובלות מהזנחה פושעת וממצוקות רבות.



    0 תגובות