בית שמש • ראש בראש: משה אבוטבול מול אלי כהן

    דוד קורצווייל No Comments on בית שמש • ראש בראש: משה אבוטבול מול אלי כהן
    0:05
    23.05.24
    נתי קאליש No Comments on ההדלקה הגדולה בעולם: "נערכים לשלושים אלף איש"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המאבק החשוב ביותר במערכת הבחירות המוניציפאליות הקרובות למנהיג הבית היהודי ושר הכלכלה נפתלי בנט הוא מערכת הבחירות בבית שמש. כך הצהיר בנט בעת ביקור תמיכה במטהו של המועמד אלי כהן, שעבר סמנכ"ל מקורות ומבכירי הסוכנות, שנחשב כמועמד שמאיים על המשך כהונתו של משה אבוטבול.

    את הציבור החרדי מפחידים דברים שמשמיע אלי כהן בגנות הפרויקטים הגדולים שמיועדים למגזר החרדי בבית שמש. לפי הציטוטים המיוחסים לכהן הוא התבטא כי אין לתת לכוחות השוק לעשות כרצונם וכי יש להתערב. בנוסף הוא אמר כי יש לעצור את הגעת החרדים הרבים לעיר שכן ה אינם משלמים ארנונה.

    מלבד אלי כהן וראש העיר המכהן משה אבוטבול מתמודד גם מאיר בלעיש שמכהן כסגן ראש העיר. עצם היותו סגנו של אבוטבול ומתמודד תחתיו הביאו רבים ללחוש כי בלעיש הוא 'בובה' של אבוטבול שמנסה להפריד בין קולות המגזר הכללי ובזכות זה לנצח את הבחירות. מקורבי בלעיש מכחישים את הדברים ומביאים לציון את העובדה שבלעיש פוטר מתפקידו כמנהל אגף שפ"ע עקב מריבה עם אבוטבול.

    פרישתה, או שמא הפרשתה של המועמדת עליזה בלוך מהמירוץ לראשות העיר, בה בשעה שסקר פופולאריות נערך בינה לבין אלי כהן הביאה לגידול בכוחו של כהן שיעמוד בראש הבית היהודי בעיר. מאידך, יש שמדווחים על התקרבות בין בלוך לאבוטבול מה שיכול לגרום לזליגה קלה של קולות דלי"ם למועמד החרדי.

    בבית שמש כ-50 אלף בעלי זכות בחירה. אם יצביעו לעירייה 60-70 אחוזים מתושבי העיר הרי שהם מסתכמים בכ-30 אלף קול. אם נתייחס לנתוני הבחירות האחרונות לכנסת אז גרפו המפלגות החרדיות קרוב ל-14 אלף קול, הרי שבקצת מאמץ ויש סיכוי לשחזר את הניצחון החרדי בית שמש.



    0 תגובות