חיים רמון: "נתניהו יותר חשוב מעולם התורה? תקראו לו להתפטר"

    מהדורת הבוקר 2 Comment on חיים רמון: "נתניהו יותר חשוב מעולם התורה? תקראו לו להתפטר"
    חיים רמון צילום: פלאש 90
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    שר המשפטים לשעבר, חיים רמון תוהה מדוע הנציגים החרדים לא קמים ואומרים לראש הממשלה להתפטר, ולאפשר הקמת ממשלת ימין: "גפני אומר בעצמו שתהיה סכנה לעולם התורה, נתניהו חשוב יותר מהתורה?"

    בשיחה עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר, מסביר רמון את הרציונל מאחורי הכתרת בנט לראש הממשלה, על ידי גוש השמאל: "הם מגשימים חלום גדול להוציא את נתניהו מבלפור וזה גובר על הכל. מבחינתם זה הדיבר ה-11 בעשרת הדיברות. לפני כמה חודשים היית מעלה על דעתך שהעבודה ומרצ יהללו את בנט, שעד לפני רבע שעה הוא ושקד היו פאשיסטים, מתנחלים, שונאי ערבים וכו'? אבל יש דבר חזק מכל – להוציא את נתניהו מהבלפור. ההישג הכי גדול מבחינתם זה עצם הקמת הממשלה הזו. אחרי זה כל אחד יתחיל למשוך לצד שלו

    נניח שזה יחזיק מעמד מעט זמן. אני שומע את גפני מזהיר מהסכנה לעולם התורה מהממשלה החדשה, ואני רוצה לשאול אותו ואת ש"ס: למה אתם לא באים לנתניהו עם אמירה ברורה: 'לא נקריב את עולם התורה למענך, לך הביתה ונקים ממשלת ימין חרדים על מלא, עם 65 מנדטים'. נתניהו חשוב יותר מהתורה?"

    אם נתניהו היה מצליח, מילא – אבל ברור שהוא לא מצליח. עכשיו זה הרגע האחרון. קומו, תגידו לו עשינו הכל. אם הוא היה מתפטר וגנץ היה נהיה ראש הממשלה אולי עוד אפשר לעשות משהו ונתניהו יהיה חליפי. אם נתניהו מתפטר עכשיו, גנץ ניהיה רוהמ. אתם שפוטים שלו ואיבדתם כל חוש פוליטי ורצון קיומי ומקריבים חלקים גדולים מעולם התורה עבור נתניהו.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      מסקנה שלי:
      רמון חכם.
      דרעי וליצמן – שוטים מופלגים.