יוסי דייטש בריאיון פרישה: "מעולם לא נשאתי תפילה להיות ראש עיר"

    אסתי פלד No Comments on יוסי דייטש בריאיון פרישה: "מעולם לא נשאתי תפילה להיות ראש עיר"

    חבר מועצת העיר הוותיק והמנוסה יוסי דייטש, שהפסיד במירוץ לראשות העירייה, בריאיון פרישה ל"מהדורה המרכזית" מספר על ההישגים הגדולים שלו בעירייה לטובת הציבור החרדי. הבעייה בשכונות המעורבות. והלקחים מההפסד הצורב שחילק את המגזר החרדי בעיר

    צילום: פלאש 90
    9:08
    26.04.24
    הרב בנימין מילצקי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דפים נ"ח-נ"ט

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חבר מועצת ירושלים לשעבר יוסי דייטש בראיון פרישה ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן, מתייחס לפרישה הקשה מהעירייה, "יש לי רגשות מעורבים, זה היה ביתי ב- 15 שנים האחרונות. עשינו דברים יפים בעירייה, קשה לעזוב. שליחותי היא לעזור לאנשים".

    דייטש הוסיף וסקר את פעילותו בעיר והסיבה לפרישתו, "התפטרותי היא בגלל ההסכם הקואליציוני. מאז שנכנסתי ועד עכשיו הכול שינינו. מגירעון עצום לעיר פורחת ומשגשגת, על אף שאין תקציב וממשלה".

    יוסי דייטש התייחס לאסון מירון הכבד ואמר, "במדינה התרגלנו לאחר אסונות להקים וועדות – שרק מסבירות לנו איך לא לעשות. במקום שיסבירו לנו איך לעשות אירוע טוב מההתחלה עד הסוף. גור ובעלזא עשו כל מה שהם יכלו, ועדיין זה לא הספיק למשטרה" ציין דייטש.

    על הבעייה החרדית בשכונות בירושלים המעורבת אמר דייטש, "ירושלים מתמודדת עם נושאים מורכבים. החרדים גרים בשכונות מעורבות בגלל אילוץ, ראשי הערים הקודמים לא השכילו להקצות להם שכונות, כגון רמות. אין שם שיוויון" הבהיר.

    יוסי התייחס למאבק הפנימי ביהדות התורה וריצתו דאז לראשות העירייה אמר, "השש – שלוש היה מכה קשה, לא צפויה. המגזר החסידי אכן היו במצב פחות טוב, אבל אין לי רגשות אשם על התוצאה הזאת. אני גם לא טעון, כנראה הייתי תמים ונאיבי".

    דייטש התייחס בצורה אישית למירוץ לראשות העירייה עם ההפסד הצורב, "מעולם לא נשאתי תפילה לפני בחירות – שאני יהיה ראש העיר. אני ומשפחתי קיבלנו מכות קשות, אבל את החשבון הנפש אני יעשה".



    0 תגובות