הגר"ד יוסף בניחום: "אני מלא התרגשות איך הם שלמים באמונה שלהם"

איתי גדסי No Comments on הגר"ד יוסף בניחום: "אני מלא התרגשות איך הם שלמים באמונה שלהם"

חבר מועצת חכמי התורה הגר"ד יוסף ביקר בבתי משפחות האבלים חיות ולוי, בקריית הרצוג בני ברק וספד לבחורים שנהרגו באסון מירון. הרב אמר להורים: "הקב"ה נתן להורים את ידידה משה כדי שהם יגדלו אותו עד הבר מצוה, ובזה רצה הקב"ה שיושלם התיקון שלו"

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הערב (שלישי) ביקר חבר מועצת חכמי התורה ובעל ההלכה ברורה הגר"ד יוסף בבתי המשפחות האבלות בקריית הרצוג- בני ברק על פטירת בניהם באסון מירון משפחות חיות ולוי.

במהלך הניחום בבית משפחת חיות על פטירת בנם הבחור ידידה משה ז"ל, נשא הגר"ד דברי התעוררות ובכה בדמעות.

"לא באנו לחזק, באנו להתחזק" אמר הגר"ד. "שמענו את הדברים של האבא, בדברים שלו הוא קידש שם שמיים ברבים, איך שהוא דיבר בגבורה כזו, דיבר על אמונה, דיבר על הפיקדון שהקב"ה נתן" ציין הגר"ד.

הרב פנה לציבור ואמר, "רבותי אין לנו הבנה מה רוצה מאתנו הקב"ה בדברים כאלה, אבל דבר אחד ברור לנו שהקב"ה נותן לכל אחד את החיים הקצובים לו והקב"ה נתן להורים את ידידה משה כדי שהם יגדלו אותו עד הבר מצוה, ובזה רצה הקב"ה שיושלם התיקון שלו".

הרב עמד על גדולתו של האבא שקיבל את הדין באהבה, "אנחנו לכאורה קל לנו לומר את זה אבל כשאבא מדבר כיהודי תלמיד חכם אמיתי שחזק מאד באמונה, כל אחד צריך לשמוע את הדברים הללו ולחשוב את מה שהוא אמר ולהתחזק. רבותי הכאב גדול זה לא פשוט".

הרב הוסיף לאור המקרה ואמר, "כמה אנחנו צריכים להשתדל לסור מרע ולעשות טוב בכדי שנחזיר את הפיקדון לעתיד לבוא שיהיה ראוי ומושלם לפני בורא עולם".

בסיום ניגש הבן האבל ואמר לגר"ד כי זכה שהשתתף בברית שלו ואף נתן לו את השם בברית שנערכה בוונצואלה.

לאחמ"כ הגיע הגר"ד לניחום בבית משפחת לוי על פטירת בנם משה שהיה חברו ללימודים של ידידה משה חיות ז"ל.

בדברים שנשא אמר הגר"ד כשהוא פורץ בבכי: "אבא האמא איך מצדיקים את הדין. אני מלא התרגשות איך הם תמימים ושלמים באמונה שלהם. בע"ה מכאן ולהבא חושבנא טבא, ששון ושמחה ישיגו ונסו יגון ואנחה".



0 תגובות