אייכלר ב"פורום קול חי": "מי שמצביע סמוטריץ' שישלח את ילדיו להסדר"

אסתי פלד No Comments on אייכלר ב"פורום קול חי": "מי שמצביע סמוטריץ' שישלח את ילדיו להסדר"

ח"כ ישראל אייכלר בריאיון ב"פורום קול חי" מתייחס לביקורת הפנים חרדית והאם נתניהו אלטרנטיבה היחידה?

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ ישראל אייכלר בריאיון הערב (חמישי) ב"פורום קול חי" לאבי רבינא ואיתי גדסי התייחס לתמיכה של החרדים בנתניהו, לדבריו, "אנחנו הולכים עם נתניהו, כי אין אלטרנטיבה אחרת. סער ובנט עם כמה מנדטים רוצים להיות ראשי ממשלה, שגפני כבר יהיה וזהו".

אייכלר הוסיף, "אנחנו לא שליטים בכנסת. בסך הכול רוצים לחיות תחת שלטון לא חרדי, ושיתנו לנו לחיות באורח חיינו. מודה לה' שלמרות שבעים שנות חילוניות אנחנו פה. הרי בתי כנסת סגרו, ומספרות לכלבים פתחו".

אייכלר עמד על הההבדלים בין יהדות התורה לציונות הדתית, לדבריו, "אני מכיר את סמוטריץ', והוא מאמין בציונות שזה הגאולה, בדיוק הפוך מהחרדים שחושבים שזה הגלות. א"א להצביע להם, כי אם כן, תשלחו את הבנים לישיבות הסדר ולצבא".

על הביקורת הפנים חרדית השיב אייכלר, "לא אפשרנו סגרים שכונתיים. ואחרי זה תקפו אותנו, למה עזרנו לאנשים לבוא ללוויות ולחתונות. תוקפים אותנו במגזר למה לא עשינו כלום. תלכו ותראו מה ליברמן אומר עלינו, ותבינו מה עשינו".

אייכלר הוסיף, "אני לא רוצה להשכיח את שושן פורים, כדי שתזכרו למה צריך להצביע לנו. חשפתי מסמך שמשטרת ישראל כותבת שבקריאת המגילה שותים ומשתכרים".

על משבר הקורונה אמר אייכלר, "היה לנו שנה קשה, אבל בכל הפניות טיפלנו. בנושא הדיור הציבור החרדי הכי נפגע. וגם בעסקים הפרטיים, החילוניים קיבלו מענקים וחל"ת, והאברכים נהיו רק יותר עניים".



0 תגובות