סער על משפט נתניהו: "יום קשה"; בן גביר: "נפסיק את שלטון הפקידים"

    איתי גדסי No Comments on סער על משפט נתניהו: "יום קשה"; בן גביר: "נפסיק את שלטון הפקידים"

    יו"ר תקווה חדשה גדעון סער התייחס לפתיחת הדיון השני במשפט ראש הממשלה ואמר: "צריך לאפשר לנהל את ההלוך השיפוטי בלי התערבות פוליטית משום צד"

    The trial against Israeli prime minister Benjamin Netanyahu at the District Court in Jerusalem. PM Netanyahu is on trial on criminal allegations of bribery, fraud and breach of trust. February 08, 2021. Photo by Reuven Kastro/POOL ***POOL PICTURE, EDITORIAL USE ONLY/NO SALES, PLEASE CREDIT THE PHOTOGRAPHER AS WRITTEN - REUVEN KASTRO/POOL*** *** Local Caption *** ???? ??? ???? ????? ???? ??????
    11:35
    31.05.24
    אתר קול חי 1 Comment on הרב השיב בנחרצות כנגד ארגון 'כושרות': "לא לסמוך עליהם בכלום"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר תקווה חדשה גדעון סער התייחס לדיון השני במשפט ראש הממשלה שנפתח היום (שני) ואמר כי "זה יום קשה לכולם וזה יום קשה למדינת ישראל. זה נושא שפוליטיקאים מכל הצדדים לא צריכים להתערב בו", עוד הוסיף, "צריך לאפשר לנהל את ההלוך השיפוטי בלי התערבות פוליטית משום צד שהוא ובלי שום סוג של לחצים פוליטיים".

    יו"ר עוצמה יהודית עו"ד איתמר בן גביר התייחס למשפט ראש הממשלה ואמר: "משפטו של ראש הממשלה הבוקר הוא תוצאה של הפקרת שלטון החוק במשך שנים ארוכות בידי מפלגות השמאל, שהעניקו כוח אדיר לפרקליטות וליועץ המשפטי לממשלה".

    בן גביר הבהיר כי "בכנסת הקרובה נפסיק את שלטון הפקידים ואת הכוח הבלתי מוגבל של היועץ המשפטי לממשלה. כמו כן נגן על מעמדו של ראש הממשלה ונחוקק חוק צרפתי כיאה למדינה דמוקרטית אשר מאפשרת לראש הממשלה לתפקד".



    0 תגובות