שקד בתגובה ראשונה: "צריכים להחיל את הריבונות על כל שטחי C"

אסתי פלד No Comments on שקד בתגובה ראשונה: "צריכים להחיל את הריבונות על כל שטחי C"

לאחר הצהרתו של שר הביטחון נפתלי בנט, יו"ר ימינה ח"כ איילת שקד בתגובה ראשונה להצהרה אומרת, "אם תהיה הכרה במדינה פלסטינית נתנגד". שקד הוסיפה, "לא היה 50 שנה בארה"ב נשיא שהכיר בזכות היהודים על השטחים" | על הבחירות: "הציונות הדתית צריכה ללמוד מהחרדים שבאו להצביע באחוזים גבוהים"

סמוטריץ, בנט והרב פרץ ביו"ש צילום: פלאש90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

צילום: פלאש90

יו"ר ימינה ח"כ איילת שקד התראיינה הערב (ראשון) ל'מהדורה המרכזית' והגיבה לראשונה להצהרת בנט באריאל על התוכנית המדינית שיציג נשיא ארה"ב, לדבריה, "בהחלט יכול להיות שמדובר בהזדמנות היסטורית שנשיא ארה"ב שהוא ידיד אמת ושגריר ארה"ב שהוא ידיד אמת ועזר להתיישבות" הבהירה שקד והוסיפה, "ייתכן והם יאמרו קדימה להחיל את הריבונות על ההתיישבות  ולהפוך את האזרחים שהתיישבו שם לאזרחים שווי זכויות".

הוויכוח על שטחי C: "האמריקנים אומרים לישראל תחילו את הריבונות על שטחי C שמתגוררים שם ישראליים. אנחנו בוודאי רוצים להחיל את הריבונות על כל שטחי C. ובמקרה כזה זה שטח שיש בו חצי מיליון ישראליים ובין למאה אלף למאתיים אלף פלסטינים. בל האמריקנים תומכים רק בחמישים אחוז על השטח וזה צעד חשוב".

לא למדינה פלסטינית: "אנחנו נתנגד לכל תוכנית שמכירה במדינה פלסטינית. אנחנו חושבים שמדינה פלטסינית זה דבר מסוכן. יש בדרישות הרבה דברים שהפלסטינים לא יכולים לעמוד בהם. לכן אנחנו צריכים לנצל את ההזדמנות ולקבל את ההזדמנות במזומן. זאת פעם ראשונה שנשיא אמריקני אומר שיש לישראל זכות על השטחים".



0 תגובות