גפני לליברמן: "אם תמשיך להשמיץ אותנו – לא נוכל לשבת אתך"

    איתי גדסי No Comments on גפני לליברמן: "אם תמשיך להשמיץ אותנו – לא נוכל לשבת אתך"

    ח"כ משה גפני הבהיר כי התמיכה בפסילתה של ח"כ היבא היזבק שכתבה מילות הערצה למחבל סמיר קונטאר תהיה רק באישור גדולי ישראל. גפני ציין כי גדולי ישראל תמכו בעבר בהדחת חנין זועבי

    צילום: פלאש 90
    12:30
    19.03.24
    קובי פינקלר No Comments on רס״ב במיל׳ סבסטיאן איון הי"ד נפל בקרב בצפון הרצועה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    *יו"ר 'דגל התורה' ויו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני שיבח את ראש הממשלה על רקע כינוס המנהיגים מהעולם בישראל, "אין ויכוח, גם היריבים של נתניהו מודים ביכולות שלו בהתנהלותו מול מנהיגי העולם, אני סומך עליו ואני בטוח שתצא בשורה טובה מהפגישה שלהם ושנעמה יששכר תצא לחופשי".

    בעניין פסילת יזבק וסיפוח הבקעה אמר, "אנחנו ניכנס לגדולי ישראל ומה שהם יורו לנו זה מה שנעשה. בזמנו שאלנו על חנין זועבי וההוראה שקיבלנו הייתה לתמוך בהדחתה, כל הסקופים שיצאו בעניין הזה אין להם שחר". כך אמר בריאיון לסגל ומרציאנו בגלצ.

    גפני אתגר את ליברמן וקרא לו לפרסם, מה הוא עשה בפוליטיקה למען בציבור: "אני בעד שליברמן ינהל מערכת בחירות מתוקנת, אנחנו נספר לציבור כמה עשינו ועושים למענם, בחינוך, ברווחה, בבריאות, ןבכל דבר אחר, ושהוא יספר כמה שהוא לא עשה כלום למען הציבור במשך עשרים השנים שהוא בפוליטיקה, למעט דיבורים והבטחות בלי סוף".

    גפני הכביר מסר לליברמן: "שקט יענה בשקט, אם תפסיק להשמיץ את הציבור שלנו אני יפסיק להשמיץ אותך. אם תמשיך, זה עלול להגיע למצב שלא נוכל לשבת איתך עוד ואתה מבין בדיוק למה אני מתכוון" הבהיר גפני בריאיון.



    0 תגובות