הנשיא למנהיגי העולם: "מאוחדים במאבק כנגד האנטישמיות"

    איתי גדסי No Comments on הנשיא למנהיגי העולם: "מאוחדים במאבק כנגד האנטישמיות"

    75 שנה לשחרור אוושוויץ: למעלה מ-40 מנהיגים מרחבי העולם התכנסו הערב בבית נשיא המדינה לארוחת ערב רשמית, לקראת הכנס המרכזי מחר ב'יד ושם'. במהלך ההערב נפגש ראש הממשלה עם המנהיגים ושוחח איתם. מחר צפויים להגיע סגן נשיא ארה"ב מייק פנס, ונשיא רוסיה ולדמיר פוטין

    המנהיגים בתצלום יחד הערב צילום: פלאש 90
    12:30
    19.03.24
    קובי פינקלר No Comments on רס״ב במיל׳ סבסטיאן איון הי"ד נפל בקרב בצפון הרצועה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    התנופה המדינית של ישראל: לראשונה בהיסטוריה של ישראל, התכנסו למעלה מ-40 ממנהיגי העולם לארוחת הערב הרשמית המתקיימת בבבית נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין הערב, (רביעי) ובהשתתפות ראש הממשלה בנימין נתניהו, לכבוד פורום השואה הבינלאומי. בין האורחים המכובדים: מלך ספרד, נשיא צרפת, נשיא גרמניה, מלך הולנד, נשיא איטליה נשיאת קרואטיה ורבים נוספים.

    נשיא המדינה אמר למנהיגי העולם: "זהו מפגש היסטורי, לא רק עבור מדינת ישראל והעם היהודי, אלא עבור האנושות כולה. הערב בעודנו זוכרים את קורבנות השואה, ומלחמת העולם השנייה, אנו מציינים גם את ניצחון החופש וכבוד האדם".

    במהלך הערב, ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש עם עשרות מנהיגים בארוחת הערב בבית הנשיא. בין המנהיגים איתם שוחח ראש הממשלה עד כה: מלך ספרד, נשיא אסטוניה, נשיא צרפת, נשיא איטליה, נשיא איסלנד, נשיא ארמניה, נשיא בוסניה הרצגובינה, נשיא גרמניה, ראש ממשלת דנמרק, נשיא יוון, נשיא מועצת אירופה, נשיא מקדוניה, נשיא סרביה, ראש ממשלת צ׳כיה, נשיא קפריסין, נשיא רומניה ורבים נוספים.

    הערב נפתח בקבלת פנים מכובדת, בה קיבל הנשיא את האורחים בכניסה בלחיצות יד. האורחים התקדמו לאוהל קבלת הפנים ומשם ימשיכו למקומותיהם בשולחן החגיגי עם תחילת הארוחה.

    מחר (חמישי) שר החוץ ישראל כץ יקבל את פניהם של סגן נשיא ארה"ב מייק פנס ונשיא רוסיה ולדמיר פוטין בנתב"ג. סגן הנשיא כתב לפני זמן קצר: "יוצא לישראל עם הגברת השנייה, כדי להשתתף בפורום השואה העולמי החמישי לרגל 75 שנה לשחרור אושוויץ".

    במהלך כל היון צוות משרד החוץ בראשות מנכ"ל המשרד, עמלו לקבל את פניהם של עשרות המנהיגים מרחבי העולם יחד עם שרי הממשלה שקיבלו את פני המנהיגים ברדתם מהמטוס. שר הפנים אריה דרעי קיבל את פניו של נשיא גרמניה.

    תיעוד מפגישות המנהיגים במהלך היום. צילום: פלאש90 ולע"מ.

    KBG_GPO409 KBG_GPO407KBG_GPO410 KBG_GPO408

    . WORLD HOLOCAUST FORUM

    MIDEAST ISRAEL FRANCE WORLD HOLOCAUST FORUM WORLD HOLOCAUST FORUM

    WORLD HOLOCAUST FORUM WORLD HOLOCAUST FORUM WORLD HOLOCAUST FORUM
    WORLD HOLOCAUST FORUM WORLD HOLOCAUST FORUM MIDEAST ISRAEL FRANCE MIDEAST ISRAEL FRANCE MIDEAST ISRAEL FRANCE MIDEAST ISRAEL FRANCE MIDEAST ISRAEL GERMANY MIDEAST ISRAEL GERMANY MIDEAST ISRAEL GERMANY MIDEAST ISRAEL FRANCE



    0 תגובות