מקורבי השר פרץ: "אחרי הודעת בן גביר האחריות היא על בנט"

    איתי גדסי 1 Comment on מקורבי השר פרץ: "אחרי הודעת בן גביר האחריות היא על בנט"

    גורמים המקורבים לשר פרץ אומרים כי לאחר הודעתו של בן גביר על הסרת תמונת הרב כהנא הי"ד מסלון ביתו, האחריות עוברת למגרש של בנט | ח"כ שלמה קרעי תקף את בנט: "כמה פעמים בגלל אגו וחנפנות תקשורתית אפשר לעשות את אותה טעות?"

    בנט והרב פרץ צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    13:30
    17.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קצינים מספרים על קרבות ג'בליה: "הלחימה האלימה ביותר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    האיחוד בימין: לאחר הפגישה הדרמטית בין יו"ר הבית היהודי הרב רפי פרץ ליו"ר הימין החדש נפתלי בנט בלשכתו בקריה בתל אביב, גורמים בסביבת השר פרץ אומרים: "השר עשה מאמצים בשעות האחרונות לשכנע את איתמר להוריד את התמונה התלויה בביתו. כעת, לאחר הודעת בן גביר האחריות לעתיד הציונות הדתית, לעתיד הימין, ולעתיד ארץ ישראל מונחת לפתחו של נפתלי בנט".

    ח"כ ד"ר שלמה קרעי (הליכוד) תקף את התנהלות נפתלי בנט לקראת סגירת הרשימות: "חוסר האחריות שלך בפעם השלישית כבר עולה לעם ישראל ביוקר ולמחנה הימין בפרט. כמה פעמים בגלל אגו וחנפנות תקשורתית אפשר לעשות את אותה טעות? אתה לא רואה איך השמאל חוכך ידיים בהנאה?" תוקף קרעי ומוסיף לסיום,  אם "אין חכם כבעל ניסיון", מה נאמר על מי שלא לומד מהנסיון?.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      משוגעים רדו מהגגות! אם לא תתאחדו כל הסרוגים למיניהם אין סיכוי בחיים לממשלת ימין! הבית בסכנה ואתם רבים כמו ילדים קטנים!!!