נתניהו קיים הערכת מצב: "הישמעו להוראות כמו בהתקפות טילים"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו קיים הערכת מצב: "הישמעו להוראות כמו בהתקפות טילים"
    נתניהו במרכז השליטה צילום: לע"מ
    11:35
    31.05.24
    אתר קול חי 1 Comment on הרב השיב בנחרצות כנגד ארגון 'כושרות': "לא לסמוך עליהם בכלום"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאור מזג האוויר הסוער שגבה את חייהם של אזרחים וגרם לשיתוק של מרכזי אוכלוסיה וצירי תנועה, ראש הממשלה בנימין נתניהו סייר היום (חמישי) במרכז השליטה של אגף התנועה של משטרת ישראל בבית דגן, יחד עם שר לביטחון פנים גלעד ארדן, וקיים הערכת מצב עם כלל גופי החירום וההצלה לאור מזג האוויר הסוער.

    ראש הממשלה נתניהו קיבל סקירות על פריסת הכוחות וההיערכות המוגברת בשל מזג האוויר הסוער. ראש הממשלה שוחח עם המוקדנים במוקד החירום על עבודתם ועל הטיפול באירועים.

    ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בתום הסיור: "קיימנו עכשיו דיון ממצה עם שר הבט"פ, עם מ״מ המפכ"ל ועם כל ראשי ארגוני החירום. דיון ממצה על בעיות הרגע. אנחנו הופכים את מדינת ישראל לעוד יותר יעילה, משוכללת בשימוש של טכנולוגיה ומאגרי מידע כדי להתמודד עם אסונות הטבע האלה".

    נתניהו הוסיף: "האסון הזה, הגשמים האחרונים גבו מאיתנו מחיר כבד מאוד וטרגי של שבע נפשות. אני רוצה לשלוח תנחומים בשם כל אזרחי ישראל, למשפחות, גם למשפחתו של מוטי בן שבת, גיבור".

    WhatsApp Image 2020-01-09 at 12.56.06

    נתניהו פנה לציבור ואמר: "יש לי בקשה אחת – היעד הראשון שלנו לפני כל דבר אחר הוא הצלת חיים. כדי להציל חיים, כדי למנוע את רוב המקרים, אני מבקש מכם להישמע להנחיות המשטרה וגופי החירום. אם תישמעו לדברים האלה, זה בדיוק כמו מתקפות טילים – אתם יודעים שאם אתם שומעים להנחיות, אתם ברוב המקרים, כמעט בכולם, לא תימצאו בסכנה. לכן זו הבקשה הראשונה".

    ראש הממשלה הוסיף על אסון המעלית: "האסון הזה קרע את הלב של כולנו, אני לא חושב שיש מי שהיה יכול להישאר אדיש למוות הטרגי הזה. הדבר הזה נחקר כרגע ובודקים אותו. מוקדם מדי לתת מסקנות. כשימצו את הבדיקות הם יפורסמו".

    ראש הממשלה נתניהו הנחה לפתח גישות חדשות ומערכות טכנולוגיות חדשות בכדי להתמודד עם מצבים מסוג זה.

    ראש הממשלה נתניהו בפתח הערכת המצב: "אני מודה לכם על הפעולה המאומצת שאתם עושים. זהו מאמץ רב-זרועי של הרבה רשויות והרבה גופים שנועד לעשות את הדבר העיקרי – העיקר זה הצלת חיים. ההנחיה שלי היא להציל חיים. זו ההנחיה שאתם מורידים לתוך דרגי הביצוע ואני מבקש להוריד את זה גם לאזרחים. יש להישמע להוראות".

    WhatsApp Image 2020-01-09 at 12.56.05

    בהערכת המצב השתתפו מ״מ מפכ״ל המשטרה ניצב מוטי כהן, נציב כבאות והצלה רב-טפסר דדי שמחי, מ״מ נציב שב״ס גונדר אשר וקנין, מנכ״ל מד״א אלי בין, רמ״ט פיקוד העורף תא״ל איציק בר, יו״ר השלטון המקומי חיים ביבס, נציג השירות המטאורולוגי וגורמים נוספים.



    0 תגובות