בכיר בציונות הדתית: "אם לא נתאחד – נמצא את עצמנו ללא ייצוג"

    איתי גדסי 2 Comment on בכיר בציונות הדתית: "אם לא נתאחד – נמצא את עצמנו ללא ייצוג"

    איתי גרנק, ממטה 'כוחנו באחדותנו' הפועל לקיום פריימריז פתוחים בציונות הדתית מזהיר: "אם לא יתאחדו כל המפלגות הדתיות לרשימה אחת – נמצא את עצמנו ללא ייצוג בכנסת"

    סמוטריץ והרב פרץ במליאה צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
    13:27
    20.05.24
    אפרת ברזל No Comments on איך בונים לילד ערך עצמי גבוה: תמי ארזי מתארחת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעקבות הדיווחים על קריאת ראש הממשלה שתרוץ רק מפלגת ימין אחת נוספת לליכוד, איתי גרנק ממטה 'כוחנו באחדותנו' הפועל לקיום פריימריז פתוחים בציונות הדתית אומר: "כולם כבר מבינים שבציונות הדתית יש מהלך מרכזי, מפלגה אחת מימין לליכוד היא הפתרון להצלת הגוש, לשמירה על שלטון הימין ומניעת ההצלחות ההיסטוריות בשנים האחרונות".

    "אם לא יתאחדו כל המפלגות הדתיות לרשימה אחת, נמצא את עצמנו ללא ייצוג בכנסת", מזהיר גרנק.

    עוד הוסיף: "הדרך היחידה להצליח לרענן את השורות היא רק באמצעות קיום פריימריז פתוחים שיביאו כוחות רעננים ויחזירו את אמון הציבור. רק כך נציל את מפלגות הציונות הדתית מהכחדה עצמית".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      אצל החרדים יש ג' של שבטי אשכנז וש"ס של שבטי ספרד והמזרח ויש שיתוף פעולה מלא וכבוד הדדי ביניהם , בימין הדתי לאומי יכול להיות כנראה את הימין החדש משבטי אשכנז עם נפתלי , מתן , בצלאל ואולי גם מוטי , ו"הימין הספרדי" של רפי , איתמר אופיר ודרור משבטי ספרד והמזרח , באשר לאחוז החסימה יכולים הימין החדש-אשכנזי ו"הימין הספרדי" ליצור בלוק טכני בכבוד הדדי בשיטת הריץ' רץ' 1-נפתלי , 2 – רפי , 3- איילת , 4- איתמר , 5- בצלאל , 6- אופיר , 7-מתן , 8-דרור , וכן הלאה .במידה ו"הימין החדש האשכנזי מעדיפים הרפתקה שלריצה נפרדת , ה"ימין הספרדי " יכולים לפני ריצה נפרדת לנסות אירוח טכני אצל ש"ס הספרדית כגון מקום שביעי לרפי , תשיעי לאיתמר , אחד עשר לאופיר (או מוטי יוגב) , שלושה עשר לדרור ,

    2. 1

      לא זמן לחשוב, ללכת יחד בכל מחיר,כי אין לנו ארץ אחרת. השמאל הערבים וישראל ביתנו יחריבו את מדינתנ.. הזמן ללכת ומיד יחד.. לא לעשות חשבונות של גאוה….